wifi problemer

• Deltager
  • 2 kommentarer
Min Samsung Galaxy S2 kan (ud af den blå luft) ikke koble sig til wifi, hverken hjemme eller på andre wifi"net". I telefonens indstillinger vises Wifi som slukket. Ved forsøg på etablering(tænde wifi) sker der intet. Har forsøgt at slukke telefonen et par gange og søge efter softwareopdatering via Kies - alt uden succes!!

Er der nogen der har løsningsforslag??  

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Har du prøvet en gendannelse... Husk at tage backup af telefonen først ellers lyder som om at wifi delen er defekt... Trist humørikon

Halløj

Tak for dit indlæg!

Jeg har ikke prøvet en gendannelse...mener du at jeg skal gå tilbage til fabriksindstillingerne (helt forfra), eller??

mærkværdigvis virker mit Wifi lige nu, hmmm ??? men venter jo kun på at det endnu en gang skal forsvinde..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Gendannelse virker kun hvis det er software relateret men i dit tilfælde lyder det som en løs forbindelse i wifi delen...
Vil da lige prøve en gendannelse (gå helt tilbage)det kostet ikke noget udover lidt tid...
Jeg prøver gendannelse, når den "hopper af" wifi næste gang..

tak for svaret 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P