Voicemailboksen findes ikke!

Hej Kære TDC.

Jeg har for et par dage siden kontaktet kundeservice, for at få slået voicemail fra.

Egentlig ville jeg have haft en løsning, hvor jeg kunne indtale en besked, men der ikke kunne ligges besked, men det fik jeg at vide ikke kunne lade sig gøre Trist humørikon - det må i da godt tænke på at implementere i jeres voicemailløsning.

Nå - men nu er den så fjernet og når man så ringer til nummeret xx xx 31 22 (i kan sikker se hvilket), så siger den at "voicemailboksen findes ikke!"

Hvordan får jeg den til at lade vær med det - er det mobilen der gør det eller?

Mvh. Dan Hansen

1 Kommentar

Hej Dan

Det sr ud til du regner med at tdc, har mulighed for at hjælpe dig her fra forum. Det er desværre ikke tilfældet, da det er et kundeforum hvor vi kunder hjælper hinanden, og da du skriver som anonym kunde, kan det også være en hindring.

Jeg har desværrre ikke den fornødne viden til at kunne hjælpe, og hvis ikke andre bruigere af forum har en løsning, er du nød til at kontakte kundeservise igen.  

Bor du lagt fra en tdc-Butik?  Jeg ved at de meget gerne vi hjælpe med at få problemet løst. Ring evt. til dem i forvejen, for at få en tid, hvor der ikke er så travlt i forretningen. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)