Voice mail fupnummer advarsel 864236245

Får en besked om at der ligger en besked på min voicemail. Ringer op og bliver afbrudt med det samme. Kan herefter se at jeg har ringet et andet nummer op end normalt. Googler nummeret og finder ud af at det er fupnummer der tager 20 pund for et opkald. Den eneste forskel der er i min logger på dette opkald er at der ikke står mit voice mail nummer bagved. Så pas på inden I trykker på en voice mail besked. Nummeret 864236245 er anmeldt på TDC's fupnummerside. Har indtil videre ikke fået den store hjælp fra TDC som siger de ikke kan gøre noget, men håber de får spærret dette nummer. Efter 30 år med computer og 20 år med mobil er det endelig min tur til blive røvrendt.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Temligo

Det er meget bemt at komme udenom. Jeg ringer kun til Voicemail ved at trykke på voicemail tasten på telefonen (Ved mig (TC One) er det at holde knap 1 på telefontastaturet inde indtel den ringer op til det nummer ser står indatstet under voicemailnummeret under opsætning) eller ved at vælge Voicemail fra den kontaktperson jeg har oprettet der hedder "Telefonsvarer" Glad humørikon

Jeg ringer aldrig til det nummer der stpr i sms'en

Venlig Hilsen

Brian

Problemet er at der jævnligt bliver lagt beskeder på min voice mail fra en bekendt, hvis jeg ikke når at tage telefonen. Normalt trykker jeg på mit voice mail nummer i beskeden for at ringe op. Her lagde jeg desværre ikke mærke til at der ikke står et nummer efter voicemail og hvad der stod i sms'en kan jeg ikke huske mere og det hele er slettet. Det lignede fuldstændig en normal voice mail fra TDC. Da jeg forventede et opkald fra vedkommende var jeg desværre ikke opmærksom nok og det er dette jeg advarer mod.

Hm og jeg er ny kunde her hos TDC, og regnede med at det var mit voice nr. :-( og kunne ikke forstå jeg ikke kunne ringe til nummeret som jeg plejer at gøre hos telmore :-( øv der er prøvet 5 gange. så det er sørme mange penge jeg er blevet trukket nu. Hvorfor ganden gøre tdc ikke noget ved det .

Indtil til videre er jeg heldigvis ikke blevet trukket noget på min regning. Personen der blev trukket de 20 pund havde et taletidskort , hvor de blev trukket med det samme. Efter at læst lidt mere på google, kan jeg se at flere har været ude for det samme, men er heller ikke blevet trukket noget, hvad får flere til at spørger om der er nogle har erfaringer med dette nummer og hvad det er godt for. En svarer at han mener at det et gammel voice call nr. fra Vodafone. Har også overvejet om der er app der har pillet i min kontaktliste, da der er to voicemail numre i min kontaktliste, en med og en uden nummer.

Er lige blevet ringet op af det nummer og var så dum at trykke på det voicenummer hele 3 gange ( Det skulle komme til at koste 20 pund pr voicemail opkald.. , håber ikke det kommer til at koste noget.. Kat sur Få da lige det nummer spærret 864236245 ...

Jeg har nu i dag orieteret TDC via telefonen og mail, og de vil gøre noget ved. 

hej

har også lige modtaget voicemail 2 x fra nummer 864236245. desværre var jeg dum nok til at besvare det. har ingen intentioner om at betale 20 pund pr. opkald. De andre gange jeg har modtaget dette nummer har jeg heldigvis ikke svaret.

Hvorfor i alverden har TDC ikke blokeret for nummeret for længe siden. Det er bare dårlig kundeservice.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)