Virvar i TDC's Bureaukrati !

Dette er et kunde til kunde forum derfor er du nød til og ringe til TDC og da man aldrig må lægge personlige oplysninger frem på nettet har jeg derfor slettet dine personlige oplysninger

Vh Michael 

TDC Kunde 

Vera Møller

TDC er et håbløst foretagende for kunderne !

For 2. gang har jeg nu modtaget et TDC-brev, hvori der oplyses, at jeg har bestilt ændringer til mit abonnement - bestillinger, som jeg ikke selv er bekendt med !

Igår modtog jeg så igen en "Ordrebekræftelse vedrørende 

Med trussel om 500 kr's-bøde, hvis jeg ikke er hjemme den 17/12 2013 mellem kl 7.30 og 12.00 !

Yderligere oplyses, at TDC vil ringe på  (en telefonabonnent i Vestjylland) 30 minutter før tekniker-ankomst ! NB: Jeg bor i Vestsjælland !

Idag har jeg straks forsøgt telefonisk at gøre TDC opmærksom på fejlen - men forgæves !

Mange opkaldsforsøg til 70 70 30 30 giver blot til resultat: "De er nummer 18 i køen. Ventetiden er 23 minutter." ! ! !

Skal jeg virkelig bruge timer på, at De kan rette Deres fejl ? ? ?   NEJ !

Hvis dette fortsætter, så kan De være sikker på, at jeg vil bestille ændringen: "OPSIGELSE" !

Vær venlig STRAKS at tilbagekalde Deres brev af 9/12 2013, 

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Det er selvfølgelig trist det sker for dig, men det er altså ikke her du skal henvende dig.

Det her er et bruger til bruger forum, og andre brugere har ikke rigtig nogen mulighed for at gøre noget for dig.

Hvis du ikke vil ringe til dem, så må du sende en mail eller et brev.

Kontaktadresser finder du her:

https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/#/area

Vh

Peter

Omdømme 1
Jeg har rettet det til PeterA og gjort opmærksom på at det er et bruger forum og jeg vil lige rette dig det er bedst og ringe fordi der er for lange svar tider på mail har vi set flere gange eller at en med arbejder glemmer og svare så derfor anbefalet og ringe

Hej Peter, Tak for dit svar ... Dette med at sende e-mails til TDC ....  Det har jeg forsøgt mange gange tidligere. HVIS man får svar, så kommer det som oftest efter flere måneder ! I denne sag sker der blot dette, at jeres tekniker om få dage vil begive sig til Vestjylland - på min regning ! Derfor fralægger jeg mig på forhånd ethvert ansvar for denne TDC's fejl ! ! ! Kan du give mig telefonnummer og/eller e-mailadresse på jeres direktør for privat-abonnementer ? Vh Vera Møller
Omdømme 1
Jeg må lige rette dig hverken PeterA eller jeg er ansat hos TDC vi er kunder lige som dig Leonov vi får ingen penge af TDC vi er bruger lige som dig og du har det rigtige tlf nr 70 70 30 30
Omdømme 4
Hej Vera

Jeg har undersøgt sagen og det viser sig, at det er en anden kunde, som har lavet en online bestilling. Denne kunde har et EM nummer som ligger meget tæt på dit og i forbindelse med onlinebestillingen, er der sket en tastefejl.

Netop fordi sådanne ting kan ske, bliver der sendt de pågældende ordrebekræftigelser ud, som du selv oplyser at du har modtaget. Så du i tide kan reagere og gøre opmærksom på, at du ikek har bestilt det pågældende. Hvis du ikke har bestilt noget, kan du ikke komme til at betale for det.

Ordren til dig er nu annulleret og der bliver sendt endnu et brev til dig, nemlig et annulleringsbrev. Dette vil du modtaget en af de nærmeste dage.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at huske alle på, at dette er et offentlig forum. Alle i hele verdenen kan læse med, uden at logge ind. Det er altså ikke en god idé, at lægge sine personlige data tilgængelige i en tråd, sådan at andre kan misbruge disse. Heldigvis har der været en vaks Superbruger, som har fjernet disse personlige data fra indlægget. Tak for det.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P