Vil købe ny mobil, men kan se at mit gamle abnn. ikke findes mere.

Købte for 2 år siden en samsung galaxy s2 med 2 timers tale og 3 gb data. Nu vil jeg gerne skifte den ud med s4'eren og regnede med at jeg bare ville forlænge det gamle abnn, da det lige passer fint til mig. Men kan se at nu hedder det 2 timers tale og 1 gb data, eller 4 timers tale og 1 gb data. 8, 16 timer og fri tale er alle med 2 gb data.

Er 1 gb data ikke meget lidt?

Har godt nok ikke haft brugt op til 1 gb data endnu, men vil da heller ikke være nød til at tænke på om man nu bruger for meget tid, når man er uden for wifi netværk. Og har slet ikke brug for 8 timer eller mere i tale for at få 2 gb. Bruger ikke engang de 2 timer jeg har nu.

3 Kommentarer

Hej almann84,

Det er helt korrekt, at det gamle abonnement hed 2 timers tale med 3 GB data (til 229 kr/mdr.)

Hvis du tjekker på vores hjemmeside på følgende link:

http://shop.tdc.dk/on/demandware.store/Sites-Private-Site/default/ProductExtensions-ChooseSubscriptions#atype=0&asel=1

Vælger man der. eks. '1 person' i toppen, klikker på '2 timer (inkl. 1 GB data, fri sms og mms) > 'Videre til tilvalg' (mørk knap lidt længere nede til højre) > Under Datadeling i midten på siden og vælger '1 GB ekstra data' til 50 kr/mdr, så vil det få dette billede:

Oprettelse (1. regning)        99,-

Abonnement:

Mobilpakke 2 Timer/1GB    149,-

- 1 GB Data Ekstra              50,-

Betales hver måned       199,-

(OBS: Hvis det er ifm. et mobilkøb, kan du også gå i butikken og gøre de samme ting)

Håber ovenstående kan være behjælpeligt, ellers må du skrive igen Glad humørikon

Du kan også bare skifte til Telia og få et et bedre abonnement til samme pris.

Og som ny kunde der køber ny smartphone samtidigt får man selvfølgelig også mobil rabat Glad humørikon

[Fjernet liiidt for meget reklame - Ulf]

Services og ekstra abonnement tilvalg er præcis de samme som ved TDC, nogle få dog lidt bedre.

Og så er Telia skiftet til 4G netværk så du fuldt ud vil kunne udnytte en 4G smartphone (som de nye modeller er), det kan du desværre ikke endnu på TDCs netværk, da TDC stadig kun bruger 3G.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mark,

Hvad er nu det for noget med at vi ikke har åbnet for 4G til mobiltelefoner? Glad humørikon

Screenshot_2013-08-21-14-32-41 (1).png

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)