Svar

videstilling

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej med jer

Hvorfor står der --betinget viderestilling -- på min skærm til mobilen (Samsung 100) når jeg ringer op ??? Samtalen går igennem som ellers men jeg har ikke set  udtrykket--betinget viderestilling-- før på min mobil.Hvad sker der ????

med venlig hilsen

Kaj

icon

Bedste svar af shogun 26 februar 2014, 21:26

Hej igen

Nu har jeg fundet løsningen på mit problem, godt nok på Telenors hjemmeside . Man skal trykke

## 002  #  ring. Så er alt viderestilling forsvundet --så håber jeg at det er rigtigt for jeg bruger TDC.

mvh

kaj

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Har du været inde i menu og kommet til at slå viderstilling til???

Mener du kan ophæve viderstilling ved at trykke ##21#

Hej igen

Det kniber med at finde fejlen.RETTELSE  Det er en Samsung E 1170 .Jeg er meget interesseret i flere gode råd-Tak

mvh

Kaj

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg fik heller ikke det hele med.. der skal trykkes ##21# og ring op det skulle ophæve alt viderestilling.
Hej igen

Har forsøgt men det hjælper ikke .Mobilen er jo indstillet til betinget viderestilling ,så der er måske en forskel.

mvh

kaj

Hej igen

Nu har jeg fundet løsningen på mit problem, godt nok på Telenors hjemmeside . Man skal trykke

## 002  #  ring. Så er alt viderestilling forsvundet --så håber jeg at det er rigtigt for jeg bruger TDC.

mvh

kaj

Omdømme 2

Det var godt Blinkende humørikon var lige ved at Google problemet.. men du fandt selv ud af det..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)