Viderestilling ved optaget til andet nummer

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Hvornår kommer viderestilling ved optaget til andet nummer på bredsbåndstelefoni til at virke

Jeg syntes det er for dårligt at man ikke får løst dette problem, jeg ved ikke hvor længe det har været udestående, men trøster mig med at TDC ikke varetager driften af bank-systemer for så ved jeg godt nok ikke hvordan tingene ville se ud.

Se nu at få gjort noget ved det !!

S.Schandorph

4 Kommentarer

Har du fejlmemldt det til TDC.

Har selv BBT og der virker det fint. Min telefon ringer ca. 15 sekunder og så stiller den over til min mobil.

Satte det op på min selvbetjenings side.

Har du eventuelt husket at aktivere det? Hvis du er i tvivl kan du følge den her guide : Viderstilling

MvH Langesø Glad humørikon

Har fejlmeldt for ½ år siden, men der sker ikke noget.

Jeg kan godt stille telefon om til mobil og voicemail, men nederst på siden kan man sende opkald ved optaget videre til mobil ved at indtaste mobilnr. - det er her den ikke virker

Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden.

Error ID: f584257c-978e-44c6-b73a-d9974b88c868
20/07-2015 18:41:39 

Denne besked har jeg fået det sidste halve år.

det er da sært.

Jeg tror ikke det er viderstillingen der er problemet, men noget ved dit login. Har du forsøgt at lave viderstillingen via din fastnet?

Du kan finde vejledningen her : Viderstilling

Ellers vil jeg enbefale at fjerne tilknytningen af dit abonnement, og tilknytte det igen.

Min mor havde et lignende problem, men det var bare at se det hun havde på selvbetjeningen.

Der fjerne jeg hendes abonnement fra hendes selvbetjening, og tilføjede den igen, og det hjalp.

Viderestilling af alle opkald til mobil virker godt nok når jeg bruger *21*mobilnr#

Viderestilling ved optaget virker ikke når jeg bruger *67*mobilnr# jeg får at vide at det ikke kan lade sig

gøre i øjeblikket - prøv igen senere

Jeg troede at man default altid kan have slået *67*mobilnr# til   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)