Spørgsmål

Viderestilling af fastnetnummer til mobil nummer uden at have en fysisk fastnettelefon.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Vi Har i dag hometrio fiber (ca 2 mdr siden vi fik det) havde tidligere hometrio via kabel. Vi har hele tiden haft omstilling fra vores hovednummer til eet af vores mobilnummer men efter overgang til fiber sker dette ikke. Beskeden til os er at vi må låne eller købe en telefon for ar få viderestillingen sat på igen. Det syns vi er helt utilstedeligt svar da det er noget TDC tidligere har kunnet gøre og vi har IKKE på noget tidspunkt haft en fysisk telefonnog selv sat det op. Så jeg søger efter mulighed for "online" at kunne opsætte viderestillingen. Vores hovednummer er et "gl" firmanummer hvor det er vigtigt at folk kan komme i kontakt med os.

2 Kommentarer

Jeg har homeduo IP telefon og jeg kan viderstille min fastnettelefon via "mit yousee". Har du prøvet at logge ind på "mit yousee"? Jeg tænker du også samme mulighed for at indstile dit fastnet. Det er et forsøg værd.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ved ikke om det kan bruges. På min IP fastnet tlf. fra YouSee skal gøres følgende:
Løft røret
Tast *21*
Tast det ønskede telefonnummer - afslut med #
Afvendt talemeddelelse
Læg røret på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@