Varslet prisstigning

• Deltager
  • 3 kommentarer
Modtager regning 12-12-2014 med prisstigning??  Nå, tænker jeg og undrer mig over ikke at have fået besked om dette, hvorefter flink som jeg er kontakter TDC Kundeservice og spørger om dette.

Svaret jeg modtager 20-12-2014 er kort og godt "Det er den varslet prisstigning" du ser på denne regning.

Tilbage til tasterne og spørger TDC Kundeservice hvornår og hvordan jeg skulle have fået denne varslet prisstigning, for jeg har ikke modtaget noget info om dette.

Modtager svar d.d efter regningen er blevet betalt at, "Du er blevet varslet fra 4-11-2014 og resten af november måned. Desuden har der været annoncer i div. dagblade og mange har desuden også med den næstsidste faktura i 2014 fået besked der"

Tak for det TDC, jeg har ikke modtaget mail om dette, ej heller står der noget på mine 3 sidste regninger.

Og div. dagblade, helt til grin TDC, skal jeg nu til at købe dagblade.

Hvad bliver det næste, opslag i NETTO??

5 Kommentarer

Hej

Det passer ganske enkelt ikke, hvad du skriver.
Jeg ved der er sendt mail ud til kunder.

Jeg kan se du er oprettet i TDC Forum 14-11-2012

Og da jeg oprettede denne tråd den ‎28-11-2014 21:13, havde jeg set den varslede prisstigning mange steder, indklusiv på TDC webside, hvor det stod på stratsiden. Jeg ved godt at jeg sadte et link til en gammel prisstigning, men der var maser af andre websider jeg kunne have linket til.

http://tdc.dk/element.php?id=23983 

Jeg indrømmer at TDC nogen gange kan være svære at danse med, men det er altså ikke tilfældet med prisstigningen her til 1.1.2015. Det er desværre også kunderne der bør holde sig orienteret om hvad der foregår og derfor læse de mail vi får tilsendt eller besøge TDC's webside fra tid til anden.  I øvrigt har jeg også hørt om prisstigningen på tv og her er der en artikkel.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

varslel på pristigning fik jeg både pr.brev og email d.1-11-14,og som maja skriver kunne det ses andre steder.Blinkende humørikon

Hej

Jeg er også blevet varslet pr mail og brev og det har været debatteret i nyhederne på tv2 og tv avisen på DR samt i aviser og andre steder på nettet derud over så er det alle teleselskaber og TV distributør der sætter prisen op så Tdc følger bare trop på de andre så glem alt dit brok Aarggh du må lære og følge med tiden
Hej. Jeg har heller ikke lagt mærke til denne prisstigning før nu - noget tyder på at det ikke er varslet klart nok.
Og jeg finder det meget besynderligt, når man har sagt ja til et bundet abonnement til 150 kr. om måneden i november, at prisen så stiger fra 150 til 183 allerede ved 3. regning.

Det er ikke noget jeg blev opmærksomgjort af sælgeren af abonnementet, og det er ikke noget jeg har opdaget før nu, hvor det er skiftet om.
Uanset om alle andre gør det, og det har været diskuteret osv. betyder det ikke, at der ikke er grund til at diskutere en prisstigning, man som forbruger ikke har givet samtykke til er i orden.

Da jeg tegnede abonnement i oktober fik jeg at vide at stigning ville komme i januar.

Altså go tid i forvejen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P