valg af nokia asha vs lumia

hej skal desvære skifte min mobil da den er færdig, det skal være nokia og jeg er ikke den store mobil person jeg bruger den til kalender og påmindelser, sms, foto ikke til internet osv. jeg kan godt lide nokia lumia 520 og 620 samt asha 311 lumia har windows og det har asha ikke begge er smartphones hvilken nokia smartphone skal jeg vælge eller er der andre nokia smartphones i den billige ende?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg har lumia 800 og er i dag meget låst af windows.... MEN det hele virker... mail skydrive office kalender..... laver man en opdatering på ens kalender ( mobil ) mindst 2 timer efter er den på ens pc 

alt er synk... 

Der skal dog siges at der mangler app på marketplace men der kommer mange til hver dag sååå

Jeg er alt i alt tilfreds... lumia eger i 2 år...

syntes lumia 800 er stor mendu ville anbefale lumia modelene frem for andre af nokiamodeller

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det vil jeg MED det kommer helt an på mom du bruger mindst win 7 på din pc... 

App er lidt begrændset men men alt er opdateret så...

laver du et DOC på pc og gemmer det på skydrive er det på mobilen og hvis du laver en kalender opdatering på mobilen er den også på pc... 
Jeg ville vælge lumia.....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P