Svar

Valg af mobil

Hvis folk skulle vælge i mellem Sonny eller samsungh  hvilken en vil i så vælge og hvilken model

icon

Bedste svar af 2515 7 december 2013, 20:46

hej.

som MFP.skriver , er det samsung, jeg ville vælge--er efter div. test blevet kåret som den bedste-

med hensyn til bla. kamera (pixel) er den på det højeste lige pt.- dem som jeg kender der har sådan en,

er rigtige til fredse med den.

mvh.2515Glad humørikon 

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ville nok vælge samsung meeeen det er jo en smags sag....

Helt klart Samsung eller HTC jeg har ikke gode erfaringer med Sony
Såååå - træt af min Samsung galaxie s2. Mister strømmen to par gang hver dag, til trods for den får strøm hver nat. Jeg spiller ikke på den og mit trådløse bredbånd hjemme er slået fra, samt GPS, og jeg tvangsstoper app efter brug.

En bekendt har Sony's  eksperia z, den taber aldrig strøm og når jeg ser på dens menu er den mere enkel, og ikke så fansy, men som min bekent siger "Det virker bare".

Grunden til at han valgt sony, var for di han havde et tv i sony - jeg valgte samsung fordi jeg har tv i samsung.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

som MFP.skriver , er det samsung, jeg ville vælge--er efter div. test blevet kåret som den bedste-

med hensyn til bla. kamera (pixel) er den på det højeste lige pt.- dem som jeg kender der har sådan en,

er rigtige til fredse med den.

mvh.2515Glad humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)