umulig kontakt

I vælgler, at have  så mange hjemmesider, at man ikke kan finde ud af en skid. Ville bare have et fastnet abb.,da min mobil ikke virker. Ventede halvanden time, med naboens tlf., og så 4 omstillinger.

Fastnet skulle være oppe i løbet af en time, men nej. YouSee - værdiløst. Været kunde siden 1975

.

Det skal være så smart, men I magter ikke opgaven. Send jeres folk på kursus, i stedet for at kaste 20 årige ud på en opgave, de ikke magter.

Svar får man vel heller ikke. Som min gamle boss sagde. LØS OPGAVEN!!!

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Du får nok ikke svar fra You See her på brugerforummet. Der er en direkte kontakt til dem på deres FB væg.

Ja, mage til dårlig overgang - skal man vist lede længe efter.

Jeg har nu for anden dag i træk forsøgt at få styr på min fastnet telefon - tilfældigt fandt jeg ud af, at jeg åbenbart har fået tildelt et helt forkert telefon nummer, blev lovet en opringning igår, med svar, dette skete ikke.

Til info i går sad jeg 1 time ved telefonen og tryk mig dit dut og dat.... før man får den rigtige bås hvor man igen får lov at vente - DU ER NU NUMMER 32 I KØEN  :( :(

I dag startede jeg som nr.29 i køen og er nu i skrivende stund, efter 20 minutter blevet nr. 18 i køen, hvor lang tid skal jeg bruge på dette i dag.....?

Og jeg vil bare gerne have mit rigtige gamle telefon nummer tilbage (har haft det samme nummer nok de sidste20 år) og ikke et tilfældigt ukendt nummer, som ingen af min omgangskreds kender.

Så blev jeg nr. 15 i køen :´(

Eneste positive jeg kan nævne lige nu, er at man dog trods alt slipper for at høre om salgstaler til hvor gode tilbud Yousee har. .........!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er Desværre ikke det rigtige sted at skrive. Det er et bruger til bruger Forum, hvor You See kun lejlighedsvis deltager, vi brugere kan ikke hjælpe dig, du skal kontakte You See.

Tak ;), samme tekst er sendt videre

Omdømme 3

Badge +3
Har set det, svarede dig på FB.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)