Uforståelig svar på klage

For ca 1 1/2 måned siden begyndte min 1 år gammel Sony telefon at fryse. Jeg lod telefonen gå ud for batteri og fik på den måde liv i den igen ved opstart. Kort tid efter skete det igen og jeg henvendte mig til en TDC butik efter igen at lade den gå helt ud. De sendte den til deres værksted hvor den kom tilbage med besked om, de ikke kunne finde nogle fejl, men havde opdateret den. Efter ca 1 uge frøs den igen. Jeg gik tilbage til butikken som denne gang noterede til deres værksted, de havde set den i den defekte fryse- tilstand og at telefonen forblev tændt, så værkstedet kunne se fejlen. I fredags kom den så retur igen med samme besked om, at der ikke var fundet fejl og at de havde opdateret den. Jeg kan selvfølgelig ikke blive ved med at undvære min telefon og venter nu bare på det sker igen. Jeg blev anbefalet af butikken at klage skriftligt til TDC og bede om at få telefonen byttet, hvilke jeg har gjort. De har dog valgt ikke at forholde sig til at deres egne medarbjede har set telefonen defekt, men bare afvist klagen med, der ikke er fundet fejl på telefonen og at jeg kan anke svaret til Forbrugerklagenævnet.
Jeg står nu fuldstændig uforståelig over for, at jeg som kunde står med en defekt telefon som hvert øjeblik igen fryser og nu skal bruge tid og penge på at klage til Forbrugerklagenævnet. Har været trofast TDC kunde i rigtig mange år, men det overvejer jeg stærk at ændre på. Er der nogen der kan fortælle mig om der er andet jeg kan gøre???

2 Kommentarer

Hej

Det skulle vel aldrig være en Samsung Galaxi s2? Men det er måske en ny telefon?

Min mobil fryser også engang imellem, (2-3 gange om ugen) men hjælper ved genstart. men jeg har en formodning om at der efterhånden er så mange app indstalleret at hukommelsen kører på pumperne - og at der derfor går ged i systemet.

Alt efter hvilket mærke det er, har du så spurt på den repektive facebookside.  Jeg har da stærkt overvejet at spørge på Samsungsside, om det er et kendt problem.

Ud over det har jeg ikke lige et godt råd, men følge meget gerne med i din tråd, hvis der skulle dukke nyt op. 

Tak for dine gode råd. Det er en Sony Xperia sp. Da den kun er et år gammel og kostede flere tusind kroner vil jeg ikke kunne leve med at skulle vente på den går ud for strøm hver anden uge for at kunne genstarte. Der er stadig garanti på. Men det var et godt råd at skrive til Sony hvilke jeg har gjort i dag på mail. Det er trods alt deres produkt. Jeg har ikke installeret specielt mange apps, så det er næppe fejlen. Jeg vil også skrive til Forbrugerklagenævnet i weekenden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)