Udenlandske opkald til min fastnet telefon

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan stopper jeg udenlandske opkald til min fastnettelefon? I løbet af ca. 30 minutter modtog vi 16 udenlandske opkald, som alle bare var en klartone, når vi løftede røret.

Er der nogen, som forsøger at hacke os eller hvad betyder disse opkald? Det skal siges, at det er udelukkende forskellige numre, der ringer.

Hvad kan vi gøre for at forhindre disse opkald?

6 Kommentarer

Jeg kan fortælle at jeg oplever det samme.

Den ene gang jeg svarede blev det påstået at min PC var inficeret, og blev tilbudt at de kunne den pågældende da godt 'hjælpe med' at reparerer, og sikkert ved samme lejlighed installere alt muligt 'skrammel' på min PC. Det siger sig selv at jeg bare lagde røret på.

Min nummerviser viser heldigvis hvilket nummer der ringer, så jeg lader bare være med at tage telefonen. Men, det er 'a pain in the a..'

Også jeg vil gerne vide hvordan man får sådan noget stoppet.

TDC kan blokere opkald til udlandet m.v., men findes der også en tjeneste der kan blokerer for opkald FRA udlandet m.v. ?

Hvorfor kan man ikke blokere for udenlandske opkald fra nogle svindlere.

Ja TDC, Hvorfor kan man ikke blokere for udenlandske og anonyme opkald!!

I må se og komme jeres kunder til hjælp!

Jeg kan ikke anbefale andet en at forsøge at melde numrene på denne side.

(Slettet afsnit af Maja)

meget fint , med alle dette virke jo ikke (som emnet også nævner) til et fastnet telefon!!

UPS - min fejl  Humørikon flov

Hvor der handles - spildes der ind i mellem.

Jeg sletter min kommentar igen. 

Lagde faktisk heller ikke mærke til at det var en gammel tråd der var blevet bumbet. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)