tjekke taletid ved abonnement

Har lavet en aftale en TDC sælger ang et vdr. tv,internet,mobil,fastnet telefon.

MEN da aftalen blev bekræftet var mobil aftalen forkert , sælgeren forklarede at han teknisk var nød til kalde abonnement 3 timer og 2 GB samt et tillæg på fri tale og 3 GB , hvilket jeg sagde ja til og dermed var aftalen i hus.

Har nu fået en mail at KUN har 3 timer samt 2 GB. 

Hvorfor for jeg mail lige op til opstart på abonnement og som er til og med forkert.

Har flere gange skrevet til sælgeren , men for ingen svar.

Så nu har jeg ringet til TDC som vil tage sagen op med sælgeren.

Så hvad nu er mit liv nu på standbye indtil han for tid til at kontakte mig. 

3 Kommentarer

Hej ibvibe

Jeg bliver da næsten harm på dine vejne. Om jeg begriber hvordan man kan side og love noget og så give kunden noget andet??   (Underligt nok hører vi aldrig at kunderne har fået for meget, men der er der jo nok ingen slinger i valsenBlinkende humørikon).  

Jeg håber bestemt at du til sidst du får det lovede. I hvertfald skal du ikke give op som jeg gjorde da yousee, lovede mig et gratis ekstra simkort, som jeg blev bonnet for med 50 kr. om måneden. 

Vil du være rar at følge op på din tråd, så vi kan høre, om du får det du blev lovet?

Har modtaget sim kort som er i brug , men ingen ordrebekræftelse på 2 mobiler samt fastnet.

Hvis TDC ikke vil mene at aftalen er ok , så meld ud.

Tv samt internet er oppe at køre og har fået ordrebekræftelse på alt men hvorfor ikke vor telefoner.

Har talt så mange forskllige hos TDC at jeg har tabt overblikket.

Det er da mærkeligt at man sende ordrebekræftelse ud på tv/internet men IKKE på telefonere

Vi er lovet fri taletid samt 2 GB + 3 GB.. til 99- pr mdr.

Hvor længe skal man vente...og har jeg opbrugt min taletid nu og får dermed en efterregning på for megen tale.

Nej ingen svar.

Dog har TDC meget bestemt lovet " nu skal altså nok komme i orden "

Aftalen er fra midio 12 mdr 2014. 

Hej ibvibe

Det er altså utroligt!

Nå, men du kan jo prøve at skrive til dem her:

https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/#/area/1/2/mail

men der går altså nogle arbejdsdage før de svarer. Trist humørikon

Jeg forstår godt, at du har opgivet at ringe til dem. 

Det er jo en ny hver gang man får fat i. Gal humørikon

Hvis du er på Facebook, kunne du prøve der:

https://www.facebook.com/tdc?fref=ts

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8