Svar

Telefonnumre på krak og eniro

• ee1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Vi har her i husstandene problemet at vi ikke kan finde numre eller adresser på TDC kunder. Vi findes heller ikke selv ved søgning.
Vi har ikke hemmelige numre og har kunnet findes tidligere. Jeg har død prøvet at tilføje numre via engros hjemmeside, men det virker heller ikke.
icon

Bedste svar af Teleforum 5 maj 2013, 10:33

Det her kan jeg ikke forstå.

Jeg har flere gange talt med TDC om mine telefoner og deres plads i telefonbogen. Jeg er hver gang blevet mødt med venlighed og har fået opfyldt mine ønsker uden problemer.

Jeg er overbevist om at du skal have dit problem løst gennem TDC.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det virker fint her.

Mvh

Kim

ee skrev:
Vi har her i husstandene problemet at vi ikke kan finde numre eller adresser på TDC kunder. Vi findes heller ikke selv ved søgning.
Vi har ikke hemmelige numre og har kunnet findes tidligere. Jeg har død prøvet at tilføje numre via engros hjemmeside, men det virker heller ikke.

Hej ee

Jeg svarer også lige.

Jeg har prøvet at søge på krak og eniro.

Jeg søgte på min datterts navn og hjemby, hun er tdc mobilkunde.

Jeg kan ikke finde hendes nummer.

Jeg har søgt på mig selv, på samme måde, og jeg er der begge steder.

På denne side kan man selv tilføje eget nummer. Har i prøvet der?

For at bekræfte oplysninger skal man sende en sms, sikkert for at bekræfte rigtigheden af at den der skriver er den samme som sidder med telefonnummeret.

http://www.krak.dk/self-form/preSelfForm.htm?phoneNumber=

Jeg kender ikke engros hjemmeside.

Tak for svar, som dog ikke hjælper. Jeg har prøvet at tilføje numrene på eniro og krak, men det sker der ikke noget ved. Må prøve at kontakte TDC pr telefon.
Hej

Grunden til at min datter ikke står i krak, er - at hendes telefon er firmabetalt, og at det firma hun er ansat i, har hemmeligt tlf. til deres ansatte. Så jeg siger, som Kim: Her virker det!

At du ikke kan tilføje dit tlf. på siden, kunne tyde på at det måske er din pc. Prøv at opdatere din java og flash via tdc's testside.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du skal kontakte TDC og bede dem sørge for at de omtalte telefoner kommer i telefon-bogen. Det pejer at gå ret hurtigt, og numrene skal så nok også dukke op i de øvrige kataloger.

Problemet er så vidt jeg kan forstå på en TDC medarbejder at vi har et samlet a bonnement på 2 mobiltelefoner og en fastnet. De står så under et navn. Desværre har man så ikke taget det fulde navn med. De ville de så rette, men det er ikke sket endnu. Man kan så desværre ikke få hver sit navn på mobilerne, med godt begge navne på alle tre, men det er usmart. Jeg synes det er lidt mærkeligt og ikke noget man oplyste om, da vi fik lavet ordningen.
Jeg har prøvet flere gange at rette på eniro, men det kan ikke overrule TDC .
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Det her kan jeg ikke forstå.

Jeg har flere gange talt med TDC om mine telefoner og deres plads i telefonbogen. Jeg er hver gang blevet mødt med venlighed og har fået opfyldt mine ønsker uden problemer.

Jeg er overbevist om at du skal have dit problem løst gennem TDC.

Min hustrus navn figurer ingen steder hverken på Krak eller eniro.

Dette er noget kvinde undertrykkende og gammmeldags, Hun har får besked på at hun skal betale for at komme i, men da vores telefon oprindeligt tilbage i tiden var hendes, virker dette ret underligt.

Kan vi ikke få begge vores navne på vores abonnement, så andre mennesker har mulighed for at finde hende?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)