Svar

TDCMobilsikkerhed app

• BUT
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har et privat mobilabonnement hos TDC, og derfor skulle jeg have ubegrænset adgang til at bruge TDC Mobilsikkerheds-app. Det virkede fint på min gamle telefon, men jeg fik en ny og installerede TDC Mobilsikkerheds-appen igen. Appen gjorde opmærksom på, at jeg havde adgang til at bruge appen i 30 dage, og den tæller konstant ned, og nu er der kun 3 dage tilbage.

Jeg ringede for 14 dage siden til Kundeservice, som sagde, at appen snart automatisk ville blive aktiveret, så min adgang skulle blive ubegrænset. Men den tæller stadig ned.

TDC´s hjemmeside giver ikke svar på, hvordan får man den app aktiveret. I forum er har TDC svaret med et link til siden om TDC Mobilsikkerheds-app, men det hjælper jo ikke spor, når problemet ikke er beskrevet på den side.

Er jeg den eneste med det problem? Og hvordan løser man det?

icon

Bedste svar af Per_Koustrup 13 september 2013, 10:10

Hej BUT,

Hvis den ikke allerede selv har aktiveret sig, vil jeg anbefale at hive fat i vores hotline, det er muligt at noget er gået galt og de har behov for at få fejlmeldt det.

Alternativt vil jeg anbefale at du prøver og afinstallere appen og installere den igen, her vil jeg henvise til http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31949 for mere information.

Du kan på www.tdc.dk/kontakt finde måder at kontakte os på som passer bedst til dig.

Hilsen Per.

Se original

2 Kommentarer

Hej BUT,

Hvis den ikke allerede selv har aktiveret sig, vil jeg anbefale at hive fat i vores hotline, det er muligt at noget er gået galt og de har behov for at få fejlmeldt det.

Alternativt vil jeg anbefale at du prøver og afinstallere appen og installere den igen, her vil jeg henvise til http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31949 for mere information.

Du kan på www.tdc.dk/kontakt finde måder at kontakte os på som passer bedst til dig.

Hilsen Per.

Tak for svaret.

Da 30-dages perioden udløb og nedtællingen stod med 0 dage tilbage, forsøgte jeg igen at aktivere appen - og så lykkedes det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)