TDC Sikkerhedsapps

Jeg har brugt Samsung S2 og Samsung S3, begge med tdc´s sikkerhedsapps installeret. Dermed kunne jeg anonymt sporer og styre telefonerne. Nu har jeg så fået en Samsung S4 med 4.4.2 androit KitKat.

Når jeg sporer denne S4 telefon, modtager den en sms der fortæller den er sporet og med angivelse af den kode jeg bruger til sikkerhedsappsen og at den skal skiftes! Men med den kode kan en tyv så afinstallere hele sikkerhedspakken! Dermed er hele systemet uden værdi. Jeg har kontaktet tdc på mail, og de anbefaler reset, mm, men det er prøvet flere gange med samme resultat. Det virker ikke som de fatter ret meget af det hele. Nu har jeg læst et sted at KitKat slet ikke kan håndtere skjulte sms beskeder, så måske hele problemet liggger her. Det kunne være interessant hvis andre brugere af Tdc´s sikkerhedspakke og Samsung S4 afprøvede funktionen. Hvis det er tilfældet at årsagen er KitKat, burde tdc så ikke komme ud af røret og få løst problemet. Jeg har været i telefonisk kontakt med support, men de prøvede først at fortælle mig at sådan skulle det være, derefter at der nok kom en ny version der fungerede bedre. Jeg har nu afinstalleret tdc og bruger Avast, den sender ikke koden med, men er lidt mere tung at arbejde med, derfor foretrækker jeg tdc´s app.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)