Svar

TDC installation error

Min nye Windowsphone Lumia 520 nægter at lade mig installere Apps men påstår at "Min familie skal konfigureres". Jeg har desværre ingen familie jeg kan konfigurere. Ingen hos TDC, Microsoft eller Nokia kan hjælpe mig. De henviser blot til hinanden for løsning. Jeg kan ikke finde noget forum der omhandler problemet. Er der ingen somhar haft samme problem, og er der nogen i TDC Forum der kan hjælpe mig.

Svend

icon

Bedste svar af Sveboje 6 august 2014, 12:45

Tak for hjælpen. Jeg nulstillede min Windows Phone og det klarede både dette og et andet problem.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Sveboje

En simpel søgning på google, afslører at du skal konfigurere din "familie" for at kunne hente apps (Her konfigurerer du også din egen konto.) se her for oplysninger http://www.windowsphone.com/da-DK/how-to/wp8/apps/set-up-my-family-for-windows-phone. Her er et kort klip fra denne side:

Brug Min familie til at aktivere og administrere downloads af apps og spil til dit barns Windows Phone. Når du konfigurerer en "familie" – som omfatter dit barns Microsoft-konto og en eller flere forældrekonti – kan du vælge, hvilke typer apps du vil tillade download af (gratis, betalte, begge eller ingen). Du kan også angive klassifikationsniveau for de spil, dit barn må installere.

Som du kan se er det også her din egen konto skal konfigureres (Fremhævet).

Hej Brian.

Tak for dit svar og undskyld jeg ikke har svaret tidligere på grund af indtrufne omstændigheder. Jeg har været inde på det link, du gav mig, hvilket jeg har været flere gange tidligere. Men den eneste løsning, som omfatter mit problem er så vidt jeg kan, at min Microsoft konto enten mangler oplysninger eller de er forkerte. Det er ikke tilfældet, alt er korrekt udfyldt. Ved gennemgang af FAQ hos TDC, Microsoft og Nokia har jeg fundet et forslag til løsning, hvor jeg har været gennem følgende: account.live.com, profile.live.com og XboX. com og udfyldt det krævede. Dette medførte kun, at jeg nu har en "Gametag" men jeg bliver stadig mødt med "Din familie skal konfigureres".  Så det løste heller ikke problemet. Er der mon noget jeg har overset eller ikke udført? En bekendt har anskaffet en tilsvarende WindowsPhone og har ikke haft  samme problem. Kan det være min WindowsPhone der er noget galt med?  

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har også snakket med en ven, det er ham der har windows phone.

Hans foreslag:

Tag backup af ALT! Og fabriks nusltil telefonen.

HUSK: FABRIKSNULSTILLING SLETTET ALT PÅ TELEFONEN!

Vejledning er her: http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp8/settings-and-personalization/reset-my-phone der er også et link til hvordan du tager backup af dine ting (Som de skriver Glad humørikon )Vejledning er her

Mange tak for dit svar. Der er dejligt endelig at finde en løsning, håber jeg! Det vil nok tage nogen tid for mig at nulstille og genindlæse, da jeg ikke føler mig ekspert i denne handling. Når jeg engang har udført handlingen skal jeg nok lade dig vide om det lykkedes for mig.

Hej Brian

Jeg er ikke nået længere med mit problem, for da jeg ville tage backup skulle den gemmes i skyen. Da OneDrive ikke findes på min phone forsøgte jeg at installere den, men blev mødt med det sædvanlige konfigurations nonsense. Der er vel ikke andet at gøre end nulstille og miste alt og så starte helt forfra.

Omdømme 3

Badge +3
Denne her vejledning http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp8/settings-and-personalization/back-up-my-stuff der blev linket til fra det andet link jeg skrev sidst, er det eneste jeg kan finde. (Ham med Windows phone er desværre gået på ferie i mellem tiden) Husk at der i vejledningen står at backup IKKE starter uden at der er tilsluttet strøm, og telefonen kører på WiFi! (direkte klippe fra vejledning: Din telefon opretter kun en ny backup, hvis din telefon har en Wi-Fi-forbindelse og er tilsluttet et strømstik.) Ellers undersøg muligheden for evt. at tilslutte windows phone 8 til et share på en windows pc, el. lign. (Android kan tilslutte til windows share med en app, og på den måde kan man kopiere Billeder, og andre filer til et windows share.) Jeg er desværre kun Android mand på telefon området..

Tak!  Jeg vil prøve at finde en ekspert, som kan hjælpe mig.

Tak for hjælpen. Jeg nulstillede min Windows Phone og det klarede både dette og et andet problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)