Svar

TDC emailkonto på Nokia Lumia 520

Kan det være rigtigt, at man ikke kan modtage og sende emails til sin TDC emailkonto på Nokia smartphone?

Hver gang jeg er lige ved at have indtastet alle oplysninger om min TDC-konto, bliver jeg kastet af.

Jeg går via Mail > tilføj mailkonto > en anden konto, og jeg bliver kastet af, når jeg angiver Outgoing Server. Hvad gør jeg galt?

icon

Bedste svar af binamax 10 februar 2014, 11:29

Hej.

I dag virker det hele! Tak for hjælpen.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at kigge her..

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31165#mail

Tak, jeg har prøvet 2 gange igen, men jeg bliver stadig smidt af, hvorefter jeg må starte forfra. Er der andre mulige løsninger?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen
Det lyder så en software fejl... Prøv at genstart telefonen... Hvis det ikke hjælper er du nok nød til at genindlæse software via zune på din computer
Hej.

Jeg regner med at Genstart gøres ved at slukke og tænde telefonen. Det hjælper dog ikke på problemet.

Hvor kan jeg finde noget om genindlæsning af software?

Omdømme 2

Det gøres ved at koble mobilen til computeren.
Start zune hvis det ikke selv starter.
Klik må telefon
Klik på indstilling
Tror nok der står søg efter opdatering
Når den har søgt et stykke tid skulle der stå at software er opdateret.. Der under så gendan. Blinkende humørikon
Håber det er rigtig da jeg ikke er på computeren nu
Det virker mystisk. Jeg kan ikke opdatere driverne til telefonen fra windows update. Der står

"Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret".

Jeg må nok gå ned i telebutikken i morgen, for det bliver mere og mere forvirrende med diverse konti og passwords.

Omdømme 2

Ja det lyder det til Trist humørikon
Hej.

I dag virker det hele! Tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8