TDC Bredbåndstelefoni – eller er det nu også det!!!!

Jeg har her i starten af 2016 skiftet til en hurtigere internetforbindelse ved TDC, jeg skulle ved samme lejlighed også skifte til bredbåndstelefoni. Det lød meget godt, for så kunne jeg smide de gamle analoge telefoner ud og sætte en ny og moderne IP telefon op. Men ak SKUFFELSEN BLEV MEGASTOR, da jeg havde fået sat den fine hvide Sagem boks op og fået internettet op på den hurtige hastighed. Jeg skal stadig bruge de gamle analoge telefoner og kan ikke få sat min fine IP telefon op. Det var jo ikke min plan, da jeg skiftede til højere hastighed. Jeg har talt med TDC kundeservice flere gange for at få de SIP oplysninger der skal til for at sætte en IP-telefon op. De flinke medarbejdere har gjort hvad de kunne. De eneste svar, de har kunnet levere til mig, fra TDC tekniske service er enten, det har vi ikke hørt om, det kan vi ikke finde ud af osv. Det virker som de politiske korrekte svar på at ”det vil vi ikke udlevere”. Jeg har gennemsøgt internettet, for at se hvad andre IP-telefoni udbydere giver af oplysninger til opsætning af egne IP-telefoner. Her får man alle de oplysninger der er nødvendig for at opsætte egne IP-telefoner. Ved et kik på TDC erhvervssupport, ser det ud til at erhvervskunder kan få disse oplysninger. Så hvad skal der til, for at man som privatkunde, kan få de SIP oplysninger der skal til for at opsætte egen IP-telefon? Eller skal man bare vente på at ens bindingsperiode udløber og så lade den fine IP-telefon samle støv ind til man kan lade sit telefonnummer portere til en anden IP-telefoni udbyder.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)