TDC KAN BLIVE STÆVNET FOR BEVIDST SVINDEL OG BEDRAGERI SAMT MANIPULERING.

Dette er et brugerforum. Alle der skriver i forum er anonyme. Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH

Blev d. 26-08-2013 tilbudt en prøve af home trio UDEN OMKOSTNINGER, nej tak for fordi det jo ender bare med at det ikke er gratis og så skal jeg opsige som mindst tager en måned…
Det er Gratis i 30 dage og når de er ved at være gået ringer jeg til dig igen.
D. 06/09-2013 blev det installeret.
D.11-09-2013 (i prøve tiden) kommer den første opkrævning på 706,25 hvor der skal betales fra den 07-09-2013. Ringer til kundeservice hvor Camilla er kontakten, beder om forklaring. Dette gør vores system AUTOMATISK.                                 (KUNDEN MÅ SELV OPSIGE DET INDEN DE 30 DAGE ER GÅET)
Jeg ønsker ikke at have holme trio efter d. 06-10-2013  og yderligere vil jeg på ingen måde betale den regning. Regningen vil blive slettet.
09-10-2013 kommer næste opkrævning… intet er ændret dog skal jeg betale ENDNU en måned....
11-10- 2013
Butikken i Herning centret. Ingen service fra de ansatte. Du må selv ringe til kundeservice. Så prøver jeg det. Casper er kontakten og forklare sagen igen.
Han vil sørge for at få ryddet op i sagen. . endelig er sagen lukket
17-10-2013
Modtager nummer 3 på 538,35 ringer 32,35 min du er nummer 1 i køen.så blev den afbrudt.
Rasmus i Reklamation afd. er kontakten kan ikke gøre noget, men vil blive ringet op d. 22-10-2013 mellem 1500-1530. da det ikke er hans bord… Tålmodig kunde man er.

22-10-2013 kl. 15.29. kontakten???? hallo  hallo  hvem der. (det vedrører ikke sagen)

Den kvinde som jeg snakkede med brugte ordet ” du skal betale” om jeg har beviser og alt bilag SYND FOR DIG
Jeg ønskede DA at tale med en leder/chef hvilket hun ikke ville oplyse mig om. Jeg forklarede damen hvis ikke de fejl blev rettet op snarest og hendes chef ringer til mig. Så lagede hun på......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Nu skal jeg lige fortælle TDC og ikke mindst de sælger som ringer til en i tide og utide med tilbud, som bagefter bliver kastet rundt 8 gange til d.d. uden fejlen er blevet rette.
Samtale note  d. 22-10-2013
Modtager jeg flere regninger med fejl, en ny er på vej sendt i fredags med B post ups.det blev hun vidst taget på fersk gæring.
vil TDC blive modtage en stævning fra retten i Herning…

BEDRAGERI OG BEVIDST PRØVE AT SNYDE.. OM SÅ DET SKAL VÆRE DET SIDSTE JEG SKAL GØRE I LIVET BLIVER DENNE SAG FØRT HELT TIL HAAG......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TDC Hej Lars,

Det er selvfølgelig beklageligt, at der har været fejl hver måned.

Hvis du sender en mail til facebook@tdc.dk med dine kundeoplysninger, samt en beskrivelse af problemer, vil jeg sørge for der er nogle regnings guruer der kontakter digGlad humørikon

Hilsen Mads
for 49 minutter siden • Synes godt om
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lars Madsen Jeg skal ikke bruge mere tid på at blive …….med jer, så hvis TDC vil undgå stævningen, kan i ringe mig op på      xx xx xx xx
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OPSIGELSE:
Nu der er flere vidner som læsser dette opsiger mit køb af TDC MOBIL 4 timer. PR. 01/11-2013,
så kan jeg hvis bekræfte, når TDC " vi har ikke modtaget det på skrift" …

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej larsmiliusmadse

Dette er et kunde til kunde forum. 

Derfor er det ikke som sådan et juridisk bindene sted. Og når du har taget sagen til advokat, kan jeg ikke gøre så meget.

Jeg vil sende din sag videre og så vil du høre nærmere. Om det bliver  her på forum, eller om du bliver kontaktet, er jeg dig svar skyldig.

Maja, som er en af vores dygtige superbrugere herinde på kunde forum, har fjernet dine kontaktoplysninger. Alle kan læse hvad du skriver også uden at logge på forum. Men oplysningerne er stadig tilgængelige for dem som behandler din sag.

Hilsen

• Slettet personlige oplysninger - IGEN. /MajaH
Hej Patrick

Som du har læst har jeg valgt på baggrund denne oplevelse opsige pr. 01-11-2013 mobil 4 timer abonnement.

Jeg er naturligvis klar over der normal må opsigelser oplyses min 1mdr. Før, men min energi og lyst er opbrugt ikke mindst fordi alt den tid jeg har er brugt uden nogen fremgang eller opfølgning efter 1 henvendelse til TDC er oplyst.

Jeg ser ikke nogen form for forlig i denne sag som har interesse for at blive løst af TDC så kundeforholdet Vedr. Mit "mobil 4 timer " kan forsætte .

Kan du gøre en forskel her vil jeg ikke sende det til afgørelse ved domstolene, og naturligvis vil jeg betale for de ydelser som er korrekt.

Prøv lige at vende billed så at du nu sidder i mine sko
Havd vil du have gjort..... ??

Se lige den klage som er indsendt. Pr. 19-10-2013 igen mangler jeg også der en forklaring fra TDC og jeg har ikke mulighed for at rykke.

Venlig Hilsen

Lars Madsen

------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra: xxxxxxx@tdc.dk
Dato: 19. okt. 2013 14.04.07 CEST
Til: xxxxx@hotmail.com
Emne: Kvittering for din fejlmelding til TDC

Fejlmelding af Selvbetjening

Vær opmærksom på, at du ikke kan besvare denne kvitteringsmail. Vi tager fat i dig, så snart der er nyt i din sag.
Dine oplysninger

Navn på kontaktperson: lars milius madsen

TDC Telefon- eller EM-nummer: xxxxxx

Mobilt træffenummer: xxxxxxx
Mail-adresse: xxxxxxx@hotmail.com

Browser type: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
TDC medtager informationer om din browser, for bedre at kunne genskabe og rette fejlen

Oplysninger om fejlen: Utallige fejl på min regninger.( dette er jf. retsplejeloven Bedrageri ) hvad er jeres forklaring på dette.

note:

priser for mobilabonnement er fejl

opkald fra Danmark til udlandet:
prisgruppe 1
opkald afgift 0,35 kr
taletid pr minut. 2,45

18-10-2013 kl. 12:12 xxxxxxx
Til udlandet
00:05:36 pris 30,05 ( 0,35+5*2,45) = 12,60 kr
Max data forbrug pr dag. at inkl. Max 450 kr

inden jeg bliver kontaktet på xxxxxxx venligst gennemgå alle mine forbrug/r

Vh. lars madsen

Fra: xxxxxxx@tdc.dk
Dato: 19. okt. 2013 14.04.07 CEST
Til: xxxxxxx@hotmail.com
Emne: Kvittering for din fejlmelding til TDC

Fejlmelding af Selvbetjening

Vær opmærksom på, at du ikke kan besvare denne kvitteringsmail. Vi tager fat i dig, så snart der er nyt i din sag.
Dine oplysninger

Navn på kontaktperson: lars milius madsen

TDC Telefon- eller EM-nummer: xxxxxxx

Mobilt træffenummer: xxxxxxx

Mail-adresse: xxxxxxx@hotmail.com

Browser type: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
TDC medtager informationer om din browser, for bedre at kunne genskabe og rette fejlen

Oplysninger om fejlen: Utallige fejl på min regninger.( dette er jf. retsplejeloven Bedrageri ) hvad er jeres forklaring på dette.

note:

priser for mobilabonnement er fejl

opkald fra Danmark til udlandet:
prisgruppe 1
opkald afgift 0,35 kr
taletid pr minut. 2,45

18-10-2013 kl. 12:12 xxxxxxx
Til udlandet
00:05:36 pris 30,05 ( 0,35+5*2,45) = 12,60 kr
Max data forbrug pr dag. at inkl. Max 450 kr

inden jeg bliver kontaktet på xxxxxxx venligst gennemgå alle mine forbrug/r

Vh. lars madsen

Venlig hilsen

TDC

Forstod du ikke, hvad jeg skrev?

PERSONLIGE OPLYSNINGER I TDC'S KUNDEFORUM ER IKKE TILLADT,

og så forsætter du bare igen. Gal humørikon

Jeg synes det er utroligt respektløs over for mig som kunde, at du forsætter med at skrive personlige oplysninger, DERFOR GLEMTE JEG DESVÆRRE, AT SLÅ MIN CAPS LOOK FRA.

PERSONLIGE OPLYSNINGER I TDC'S KUNDEFORUM ER "TILLADT. "

Hvem er respektløs lille Dame...........

Jeg har ikke noget at skjule overfor andre mennesker eller hvad der angår
TDC.

Inden du skal spille smart med dine kommentar, skriv kun det du ved og kan dokumentere, så vil du undgå især for dig, du kan jo selv bestemme hvilken hul du søger i.

De fleste medlemmer bruger et anonymt navn for at beskytte deres identitet, og det giver dem større lyst til at deltage. " se nederst

Lidt hjælp til dig fremover i livet.
I Grundloven står der man har ret til at sige sin mening. Pas på fordi du vil også blive straffes for dine udtalelser.

Hilsen juristen
------------------------------------------------------------------------------------
"

Det er nemt og tager kun et øjeblik.

Sådan melder du dig til:

Klik på Log ind i øverste højre hjørne på en hvilken som helst side, når du er inde på TDC Forum.
Log ind med dit sædvanlige TDC Login (brugernavn og password).
Har du ikke et TDC Login, kan du nemt og hurtigt oprette det ved at klikke på Log ind og herefter på linket Opret login. Du behøver ikke være TDC-kunde for at få et TDC Login.
Opret nu din forum-profil ved at angive et alias. Det er dit brugernavn i gruppen. Dit alias vises i stedet for dit rigtige navn hver gang, du skriver et nyt indlæg eller sender private meddelelser.
Tip: De fleste medlemmer bruger et anonymt navn for at beskytte deres identitet, og det giver dem større lyst til at deltage. Du kan være kreativ og vælge et sjovt navn, men vær omhyggelig når du vælger: Når først registreringen er gennemført, kan du ikke ændre dit alias.
Bekræft eller indtast din e-mail-adresse.
Vi bruger e-mail-adressen til at sende dig meddelelser i forbindelse med dine abonnementer og din aktivitet på TDC Forum. Din e-mail-adresse bliver under ingen omstændigheder delt med andre.
Klik på Godkend.
Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på, at jeg ikke nægter dig for at skrive din mening, kun at du tilsidesætter regler for brug at forum. De regler har jeg ikke opfundet.

Betingelser for brug af TDC Forum,

nummer 4 - afsnit 4.

Dit alias må ikke antyde at du udgiver dig for at være ansat i TDC, at du er superbruger, eller at du generelt har en speciel status. Det er heller ikke tilladt at oplyse andre personlige oplysninger end dit navn i alias. Personlige oplysninger er bl.a. navn, adresse, telefonnummer, kontonummer, e-mail-adresse og andre informationer, som kan bruges til at identificere dig eller andre. Dit alias må ikke have karakter af eksisterende virksomheders eller organisationers navne, medmindre du repræsenterer virksomheden eller organisationen, og dette i forvejen er godkendt af TDC.

kilde: /t5/Om-TDC-Forum/Betingelser-og-Retningslinjer/m-p/123198#M25

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Man kan stævne hvem som helst for hvad som helst - hvis man har penge nok....

Du skriver at du vil stævne TDC for gentagne fejl, og henviser så til straffeloven. Straffeloven forbyder ikke nogen at lave fejl. Men det vil din advokat utvivlsomt gøre dig opmærksom på.

Derudover har TDC ikke værneting i Herning - så du kan godt glemme alt om at det sker gennem retten i Herning.

Har du ikke overvejet om du kunne komme længere med en ordentlig tone, frem for at fremture med trusler og jura som du tydeligvis ikke har styr på?

Vh

Peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

larsmiliusmadse / "Juristen"

Upåagtet hvor vred du er, skal tonen være ordentlig her på forum. Maja har forsøgt at hjælpe dig, det skrev jeg også til dig.

Ikke flere trusler imod andre brugere, så lukker jeg for yderligere kommentarer her på tråden. 

Omdømme 3

Hej Lars Madsen

Jeg er sikker på, at vi kan finde en fornuftig løsning for dig. Forhåbentlig uden at skulle til domstolene.

Det næste jeg gør, når jeg har svaret dig her, hvor du forklarer du vil opsige dit 4 timers abonnement, er at sende din sag videre, så vi kan få det løst. Forhåbentlig til din fordel. 

Det kræver en anelse tålmodighed fra din side, men du skal nok høre fra os. 

Nu har du skrevet omkring advokat og domstole. Vi må ikke ringe til dig uopfordret og jeg er nød til at have din udtrykte tilladelse til vi må kontakte dig og hvilket nummer vi må ringet til dig på. Derfor vil jeg bede dig om at sende mig en PM - privat besked - her på forum, hvorefter jeg svarer dig med min mail adresse, som du så kan skrive til. Så er alt gjort "by the book". 

Det er for alles skyld, vi ikke vil have kontakt oplysninger her på forum. Hvis dem som høster den slags, finder ud af at vi har det liggende, bliver det straks interessant for dem at trevle forum her igennem og så vil det genere os alle. Derfor har Maja være grundig med at fjerne oplysninger fra dine indlæg, såvel som vi gør fra alle andre indlæg, hvor der er aktuelle kontaktoplysninger. Jeg håber på din forståelse for dette.

Hilsen

Hej Lars

Da jeg har sympati for det du skriver i dit første indlæg, og andre brugere sansynligvis også har det, har jeg ventet på en lille tilbbagemelding fra dig. Glad humørikon Da det ikke er sket, mformoder jeg at sagen er sendt videre til domstolene.

Det er fint at brugere skriver om frustrationer, men det ville være så dejligt hvis du vil skrive, hvad det ender med. Jeg ved godt at du ikke kan skrive hvad resultatet er blevet, da jeg udmærket godt ved, at en domstol ikke rider samme dag der bliver sadlet, men jeg håber virkelig, af hensyn til alle dem der læser din tråd, at du vil vende tilbage og fortælle en smule om resultatet. Også selvom det måske tager måneder. Det behøver ikke være mere end et par linier.

Derfor - glem os nu ikke. Vi(kunderne) ser frem til dit svar og håber det bedste for en snarlig løsning. Glad humørikon

Hallo.....

Jeg blev ringet op af en klage koordinator ( Allan seir ) fra TDC der slettede alle de opkrævninger der var sendt ud til d.d.
Min mobil aftale har jeg netop i dag betalt regningen kun for mit forbrug....

Jeg vil ønske at alle i TDC har samme indstilling og ansvarlighed overfor kunderne som Allan Seir Stor anerkendelse herfra.

Case closed...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P