Svar

Tastatur kommer ikke frem

Når jeg på min Iphone 5 kilkker på  google-feltet for at søge,  kommer der ikke et tastatur frem kun en grå boks i stedet. Tastaturet kommer frem som det skal når jeg skal sende sms,er.

Har andre været ude for det?

icon

Bedste svar af Bodil46 8 februar 2014, 13:27

Tusind tak, det hjalp at slukke for telefonen og tænde den igen, og jeg har også efterfølgende forstået at man faktisk skal gøre det ret hyppigt.

Så nu virker alt igen.

Hilsen

Bodil

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bodil

Det kan der være mange årsager til.

Har du f.eks et bluetooth tastatur, der er tændt?

Prøv at slukke din telefon HELT. Altså, trykke på knappen på toppen af telefonen i ca. 3 - 5 sekunder, til der kommer en dialog frem, hvor du i toppen kan slukke. Når den endelig er slukket helt ned, tænder du igen. Hjælper det?

Husker du ind i mellem at stoppe programmer, så der ikke er en masse kørende programmer i baggrunden? Se hvordan du gør det her:

http://www.iphonecafe.dk/ios-7-funktioner-du-bor-kende/ 

(øverste tip).

Du bør jævnligt både genstarte din iPhone (minimum een gang om ugen) og du bør jævnligt lukke programmerne, som beskrevet ovenfor.

Hjælper intet af dette, kan det være du er nød til at gendanne din iPhone. Man kan jo ikke have en telefon, der ikke kan skrives på. Men inden det kommer så vidt, så skriv her i tråden igen og fortæl, hvad den gør, efter du har gennemført ovenstående.

Hilsen

Tusind tak, det hjalp at slukke for telefonen og tænde den igen, og jeg har også efterfølgende forstået at man faktisk skal gøre det ret hyppigt.

Så nu virker alt igen.

Hilsen

Bodil

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bodil46

Husk og vælg et indlæg som svar så andre kan se løsningen på problemet... Blinkende humørikon

VH
Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)