taletidskort / Månedskort

Er det muligt at man kan gøre det tydligere ude i forretningerne hvilket mobiltaletid man køber. Nu har jeg 4x fået forkert taletidskort, steder hvor man ikke selv vælger et "dødt" kort og giver kassedamen som så aktiveres. 1x var en tankstation. Jeg havde fået en sms om at nu kunne jeg købe taletidskort for 150 kr men få 250 kr. Jeg spurgte i fakta hvor det skulle kunne købes, men de havde kun 50 og 100 kr´s taletid til TDC. Så spurgte jeg på tanket - jo de havde et tilbud der hed betal150 - få 250. Super. Det viste sig bare at være en anden form for taletid der koster 2.60 kr minuttet istedet for 60 øre i minuttet. Så var jeg i en bladkiosk - stillede samme spørgsmål, spurgte om det var et månedskort tilbud, det mente damen det var. Så jeg købte 3 stk. 450 kr. Da jeg så skal bruge dem opdage jeg for det første at den ene jeg har fået kun er til 100 kr, og de andre to er igen til den dyre minutpris. Så føler man sig godt og grundigt snydt. Nu har jeg igen igen fået et tilbud om at få 250 for 150 kr. og igen må jeg konstatere at de i butikkerne ikke aner hvad tilbudet indeholder. Jeg har flere gange oplevet når jeg har sendt andre efter taletidkort, at de også er kommet med forkert, trods de har sagt at det skulle være månedskortet til 150 kr. Det er simpelthen for dårligt af TDC at sende noget i forretningerne som de der står med det ikke kan se hvad er. Så må i gøre det tydeligere får butikken når det udskrives hvilken der er hvilken. Håber i ser på det, og gør noget ved det. På forhånd tak. 

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)