Taletidskort

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har et taletidskort så jeg kan sende sms til varmepumpe i sommerhus. Hvordan kan jeg se saldo på kortet, når det ikke sidder i en telefon?

KM

7 Kommentarer

har lige fået skidegod service fra TDC. Købte et taletidskort da mit VAR udløbet... Gode råd var dyre - for man kan jo ikke ringe fra det og få det optanket...

Med kvitteringen med opdateringsoplysningerne - tog det en opringning på 5-8 minutters venten - og der var optanket igen....

Har nu lavet en alarm på telefonen til om et år...!

Ja, jeg har samme problem, og håbede at læse svaret fra TDC her på dit spørgsmål.

Hvad er denne side ellers til, - at kunderne selv løser deres problemer.

Hej twn53535353

Lige nøjagtig

Da du er ny bruger, har du selvfølgelig også klikket på den knap på forsiden af forum, der hedder  "Start her" . Og derfor ved du også, at det er er kunde til kundeforum, og som følge deraf, kan du heller ikke forvente at tdc-personale sidder parat for at svare dig. Mange af de tdc-ansatte svarer nemlig også i deres fritid.

TDC har kundeservise/hotline og Facebook, samt en klage adresse, hvis du vil have svar fra TDC, i  medarbejderes arbejdstid, ellers må du desværre "Nøjes" med en af de flittige brugere, som gerne ofter deres fritid på at svare på sådanne et spørgsmål.

@morch - Hvis du er lidt tålmodig - er der sikkert en venlig sjæl der kan svare på dit spørgsmål.

@lianer - Dejligt med et venligt indlæg. Det sæetter vi der hjælper, meget pris på. Tak for det.Glad humørikon

Nogen der kan hjælpe i denne tråd?

Hej morch.

Måden hvorpå du kan se din saldo, kræver at du kan få sat simkortet over i en mobiltelefon for at modtage en adgangskode. Dette er kun nødvendigt første gang du skal have din saldo oplsyt, derefter kan du tjekke saldoen på vores hjemmeside.

Du kan læse mere om optankning af taletidskort samt hvordan du kan se saldoen, her: 

http://go.tdc.dk/ztuez

Håber du havde fundet svaret, men om ikke andet kan det være brugbart for andre som måske læser dette Glad humørikon

Hilsen Camilla

TDC kunderådgiver

det link virker da ikke, jeg kunne også godt tænke mig at se saldoen på sim-kortet til varmepumpen,

hilsen

hof

Hej Hanne2510

Her er linket direkte: https://secure.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shopdw_mobil_o_mt_ssl

(Linket virker hos mig, Camillla)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P