Svar

Spærret abonnement

Hej, har haft min telefon stjålet og har i den forbindelse bestilt nyt simkort i sidste uge.. Havde kontakt med kundeservice i fredags at mit simkort først ville virker fra mandag d. 12/1-2014, men d.d. virker det ikke får en melding om, at den er spærret (Har ingen restancer eller andet i klemme). Tager derfor fat i kunderservice, hvor jeg var så heldig kun at vente 15 min. her får jeg at vide, at drejer sig om en forglemmelse og at telefonen nok skal virke indenfor en halv time... Nu godt 2 timer senere er der intet sket... Nogen som kan hjælpe??

icon

Bedste svar af buchholz 13 januar 2015, 21:53

Jeps.. Det råd fik jeg også i går... Men da jeg havde genstartet telefonen 30 gange, testet simkortet i en anden telefon, regnede jeg ud at TDC havde fejlet igen.

Har i dag ringet igen og snakket med TDC kundeservice og det viser at simkortet ikke var oprettet korrekt og at der fortsat var fejl vedr. tyverispærringen.Efter et par timer kom den op og kører igen.

Se original

3 Kommentarer

Hej buchholz

Desværre kan vi kunder ikke hjælpe, men hvor er det dog for ringe! Grr
Du må ringe igen, desværre :-(
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Buchholz,

Jeg håber, at telefonen virker nu. 

Jeg vil lige tilføje, at når kundeservice siger, at din mobiltelefon virker om en halv time, så skal den slukkes helt og tændes igen. Det løser ofte problemet. 

/Andreas 

Jeps.. Det råd fik jeg også i går... Men da jeg havde genstartet telefonen 30 gange, testet simkortet i en anden telefon, regnede jeg ud at TDC havde fejlet igen.

Har i dag ringet igen og snakket med TDC kundeservice og det viser at simkortet ikke var oprettet korrekt og at der fortsat var fejl vedr. tyverispærringen.Efter et par timer kom den op og kører igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)