Svar

SMS varekøb ????

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hvad er sms varekøb 4003

icon

Bedste svar af PeterA1 22 marts 2014, 06:09

Du har købt (muligvis uden at vide det) en SMS til overpris.

Disse kan afregnes gennem forskellige udbydere, og nogen af dem er ikke sådan lige at komme i kontakt med. Men du er heldig. 4003 er TDC, så hvis du ikke kan finde ud af hvad det er, så må du kontakte TDC og bede dem om hjælp.

Vh

peter

Se original

6 Kommentarer

Hvad er sms varekøb 4003???

• Flyttet dette indlæg far en tråd der var bumpet./MajaH
har lavet en ny tråd med samme spørgsmål, så må vi
håbe der kommer et svar på denGal humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du har købt (muligvis uden at vide det) en SMS til overpris.

Disse kan afregnes gennem forskellige udbydere, og nogen af dem er ikke sådan lige at komme i kontakt med. Men du er heldig. 4003 er TDC, så hvis du ikke kan finde ud af hvad det er, så må du kontakte TDC og bede dem om hjælp.

Vh

peter

@PeterA - jeg har flyttet brugerens tråd efter du har svaret på dette indlæg, og det er vist meget heldigt. Blinkende humørikon

Hej hsv123

Jeg forstår godt din utålmodighed, men du skal lige huske på, det er et kundeforum, og at det er andre kunder der gratis giver gode råd.  Det er ikke altid, vi lige sidder parat til at svare.

Vil du klikke på accepteret løst tråd ud for Peters svar, hvis der kan være tanke om at han har ret.

lstdc skrev:
Hvad er sms varekøb 4003???

Hej lstdc

Jeg har flyttet dit indlæg til en nyere tråd og til en tråd der har en løsning på dit spørgsmål.

så kom dér et svar....og tak...eller kom der.....?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)