SMS på Ipad3

Jeg er i besiddelse af et bredbånd mini abonnement, og jeg kan sende SMS fra min Ipad men ikke modtage.

Jeg har besøgt den nærmest TDC butik, og her kunne de ikke løse problemet - de forsøgt dog at give mig en større pakke, men det hjalp heller ikke.

Hvad skal der gøres, for at jeg også kan komme til at modtage SMS´er på min Ipad3?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jlhansen

Tak for dit indlæg.

Det korte svar er, at det kun er muligt at sende SMS ikke modtage dem.

Sms-funktionen fungerer med TDC Mobilt Bredbånd Mini, Mellem, Stor og Ekstra Stor. Du kan evt. læse mere under Tips og vejledninger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_mb_brug

Hilsen Martin

Hej Martin.

Tak for dit svar. Hvis jeg forstår det korrekt, så er det ikke muligt (hverken med mini, mellem, stor eller ekstra stor) at MODTAGE SMS.

Hvis dette er korrekt, så må jeg samtidig konkludere, at bredbånd mini eller nogle af de øvrige pakker ikke kan benyttes i udlandet, da det (som jeg læser det) kræver at jeg skal bekræfte en SMS for aktiveringen, ligesom at jeg ville modtage en SMS når 80 pct. af det accepterede forbrug er nået.

Kan du be- eller afkræfte min konklusion, da det er vigtigt for mig at kunne benytte min Ipad i udlandet?

Desværre kan jeg ikke finde svaret i det fremsendte link.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan jeg afkræfte, men du har ret, vi beskriver det ikke godt på nettet. Hvorfor jeg har haft fat i en af de ansvarlige.

Du skal hjemme fra Danmark, tilmelde dig Rejseklar data: http://shop.tdc.dk/Rejseklar-Data/mad_rkd,default,pd.html

I stedet for en SMS, vil du første gang du tilgår nettet i udlandet, blive guide videre til en hjemmeside, hvor du kan bekræfte aktiveringen. Det samme sker, når du har brugt 80%, så vil du igen blive guidet videre til en hjemmeside, hvor du kan bekræfte dette. Dette er kun gældende for mobiltbredbånd på iPad.

Håber dette svarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Jeg vil gå videre med at få opdateret informationen omkring Rejseklar Data på iPad.

Hilsen Martin 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P