Slette mailkonto på Samsung Galaxy

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej.
Jeg vil gerne slette min TDC-mailkonto på min mobil, da jeg skal bruge min firmamail i stedet på mobilen (server).

Hvordan sletter jeg nuværende opsætning med TDC som min E-mail, så min firmamail i stedet kører?

På forhånd tak - og GLÆDELIG JUL !!

5 Kommentarer

Hej Sprog

Tak i lige måde. Glad humørikon

er det s2?

Jeg har både min yousee- gmal- webside- og min arbejdsmailkonto sat op på min s2'er.

indstillinger - Konti - Tilføj Konto. 

Du skal bare finde ud af hvilken opsætning din arbejdsmail skal indstilles til. Da jeg fik min arbejdsmail tilføjet min mobil, fik jeg it-supporten for min arbejdsplads til at hjælpe mig, da det var en lidt kringlet forklaring på kommunes hjemmeside.

jeg gætter på du har en hjemmeside knyttet til dit firma, med tilhørende mailadresse. Den host bør have en opsætning til din mobil.  Hvis du har en kmailklient på din pc hvor du har oprettet konti til firmamail, kan du måske se opsætningen der.

Hej Maja,
Tak for din hjælp - og undskyld mit sene svar. Jeg har holdt lidt juleferie :-)
Ja, jeg har en Samsung SII. Og jeg vil egentlig gerne beholde både tdc mail og min server-mail (firmamail) på mobilen.

Men jeg har et problem: Jeg vil gerne køre firmamailen ind over E-mail-ikonet på mobilen. Lige nu er det tdc-mail.

Er der andre, der har et bud?

Mange hilsener

Hej

Det er den næsten, du kan bare ikke se den på ikonet, og tror ikke du kan få den til det.

Klik på ikonet for din tdc-mail. (der er sikkert en blå vinge ud for)

i et nye windue er der øverst til venstre en kuvert og i boxen efter står indbakke for din tdc-mail. 

Tryk der.

Nu vil du se både din tdc-mail og din arbejdsmail. Klik på arbejdsmail.

Hvis den blå vinge, som indikerer din foretrukne mailkonto, skal flyttes til din arbejdsmail, kan du forsøge dette:

Indtillinger - rul ned til konti - klik på din arbejdsmailkonto - indstillinger - arbejdsmailkonto - marker ud for Standardkonto. 

Så vil jeg gætte på at det er din arbejdsmail der kommer frem først ved klik på ikonet.

Hej Maja,

Du har lige lært mig noget nyt - tak :-)

Jeg har ikke min servermail stående der, hvor du skriver. Jeg skal installere den forfra. Når jeg tilføjer en konto, er det så:

Indstillinger -> Konti og synkronisering -> Tilføj konto -> Server ?

Jeg fandt løsningen med hjælp fra Maja og Google. Tak til begge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)