Simkort


jeg har lige modtaget vores nye telefoner, med nye simkort. vi er i forvejen kunder hos jer.

det nye simkort, vil ikke virke. der står at det er aktiveret fra den 8 maj, så det burde jo virke...

hvad gør jeg?

mvh sarah

3 Kommentarer

Hej sarahhill

Du skriver ikke til TDC, men til andre kunder.

Har du prøvet at slukke telefonen og tænde den igen?

Måske hjælper det.

Hvis ikke andre har en god ide yil løsning, må du ringe til kundeservice. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Når det gamle sim lukker ned ( ingen signal ) Sluk dengamle mobil.

Der efter går der ca 1 time og det nye kort er aktiv.

Har du prøvet at slukke og tænde Tlf med nyt simkort i?
Det virkede for mig.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)