Simkort


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Kan det passe, at en af de udbydere, der gerne vil være i første række på markedet, ikke tillader deres brugere at bestille et simpelt nyt simkort på nettet? Jeg magter, da ikke at sidde i telefonkø i over 20 min for at bestille et nyt simkort til ny mobil... Det er både spild af min og jeres tid...

4 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
hej.

jeg kan godt følge dig hen af vejen,har pløjet div.sidder igennem på tdc´s hjemmeside,og det kan du ikke som jeg ser det,så den står nok pr. kundeservice!--og hvis jeg forstår dig rigtigt,så er dette ikke tdc-kundecervise,men forum for brugere! 

mvh.2515Blinkende humørikon

Omdømme 3
Badge +1
Det kan du gøre i selvbetjæning... log ind og finf dit nummer tryk på rediger til højre for numret og rul ned til du finder "bestil nyt simkort"

Omdømme 3
Badge +1
hej.

aahh- havde lige overset,den er god nok,,,,sorryHumørikon flov

og ha en god jul-mvh.2515

Det ville jo så være praktisk om det fremgik af vejledningen - men her henvises kun til at man skal ringe til Kundeservice, hvis man vil bestille nyt simkort.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)