Sim-kort virker ikke :-/

Hej  :-)

Nogen der har prøvet, at jeres sim-kort ikke virkede efter I havde skiftet til TDC?

Mit nummer skulle være overgået til TDC i går, men i dag er der stadig intet signal og i hjørnet på telefonen står der bare "Ingen tjeneste". Det er en iPhone 5.

Jeg har forsøgt at tage sim-kortet ud og sætte det i igen og genstartet telefonen mange gange efterhånden, men det hjælper ikke.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at det er TDC, der endnu engang ikke har styr på tingene og måske har glemt at aktivere sim-kortet. Og det er jo lidt svært at ringe til dem, når sim-kortet ikk virker og hvis man kontakter dem via mail, går der åbenbart 8-10 dage, før man kan forvente et svar. Utroligt at jeg aldrig bliver klogere og holder mig langt væk fra TDC - de kan vist ikke li' mig  ;-)

1 Kommentar

Det er nødagtigt det samme som mit. Jeg havde montør d.30 dec., jeg skulle have HOme-trio installeret, det virkede da montøren ( tv'et altså)gik , ja osse min pc. Men efter en 3-4 timer virkede tv'et ikke mere, og telefon har jeg ikke haft siden den 30. Jeg har kørt efter sim-kort , som heller ikke virkede, jeg fik et nyt tilsendt, heller ikke. Jeg er 74 år, og falder nemt, jeg kan ikke ringe efter hjælp, men det har jeg indtrykket at TDC er lige glade med. Måske er det noget jeg bilder mig ind, men jeg har på fornemmelsen, at har de bare fået solgt et produkt, så blæser de på kunderne. Jeg hentede sim-kortet i Slagelse, men ekspedetricen havde ikke tid til mig. En veninde ventede på hende som skulle have ny telefon. Hvornår lærer de unge medarbejdere om bare ganske almindelig høflighed. Det her har været noget en oplevelse, en af de barske. Jeg skifter så snart det kan lade sig gøre. Jeg er meget skuffet og jeg er osse meget vred. Hvor får man hjælp henne ? jeg ringede derind, og den unge mand sagde, at det kunne jeg sagtens ordne selv...74 år. K.Jensen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)