Sim kort aktivering


Har et problem, modtog den anden dag nyt simkort til knægtens telefon og efterfølgende et brev om at min ordre vil blive gennemført den 14/2-14

Nu her efter arbejde har vi så sat det nye simkort i hans telefon og vupti ingen mobildækning. HAr nu prøvet at slukke og tænde telefonen adskillige gange uden held.

Hva gør man så, det er jo ikke muligt at komme i kontakt med tdc på denne tid af dagen da de lukker telefonerne for personlig betjening kl 16.30 og ikke lukker op igen før mandag.

Nogle forslag til hvad jeg så kan gøre.

Er pænt negativ lige nu, sådan nogle ting skal bare fungere når de skriver det til en 

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Vil du ikke lige skrive hvilken mobil det drejer sig om..
Hvis det fx er en iPhone kan det være den skal gendannes hvis der skiftes selskab.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)