Svar

SIM kort

Jeg har købt en HUAWEI smartphone for en måned siden, men har stadig ikke modtaget mit SIM kort med mit nummer på, så smartphonen kan ikke aktiveres. Hvor længe skal man vente? Jeg har alle mine abonnementer hos TDC.

icon

Bedste svar af Danskviking 12 august 2013, 11:18

Problemet med SIM kortet blev løst, og alt virker nu tilfredsstillende. Men uden min henvendelse til kundeservice, var der ikke sket noget, da de slet ikke vidste, at min telefon eksisterede. Det resulterede også i, at jeg fik et nyt abonnement, der var 80 kr. billigere pr. måned. Ikke så ringe.

Se original

3 Kommentarer

Hej Danskviking,

Mange tak for dit indlæg.

Det lyder dybt beklageligt hvis du ikke har modtaget dit simkort endnu.
Når du nu fortæller at det er en måneds tid siden du købte telefonen, vil jeg klart anbefale dig at kontakte vores kundeservice.
Så kan vi få undersøgt lige præcis hvad der er gået galt samt få sendt dig et eventuelt nyt simkort.

Du kan finde kontaktoplysninger via dette link:
http://privat.tdc.dk/kontakt/

Det er bestemt ikke proceduren at der skal gå så lang tid inden du modtager dit simkort.

Du må have en rigtig god dag.

Hilsen
Michael

Problemet med SIM kortet blev løst, og alt virker nu tilfredsstillende. Men uden min henvendelse til kundeservice, var der ikke sket noget, da de slet ikke vidste, at min telefon eksisterede. Det resulterede også i, at jeg fik et nyt abonnement, der var 80 kr. billigere pr. måned. Ikke så ringe.

Hej Danskviking,

Det er godt at hører at der er kommet styr på det og ikke så dårligt alligvel at du endte med et billigere abonnement Glad humørikon

Hilsen

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)