Samsung Galaxy S2 Jelly Bean update, wifi problemer!!!

Jeg har opdateret min telefoner firmware til den nyeste, Jelly Bean 4.1.2 og jeg har haft problemer med min wifi og forbindelsen til internettet. Når jeg tænder for mit wifi internettet fungerer fint, men efter et par minutter, internettet bare stopper med at arbejde. Jeg tjekke min telefon og jeg kan se, at wifi er stadig tændt, og at den stadig er tilsluttet, men jeg kan ikke få adgang til noget, der har brug for en internetforbindelse, ligesom en hjemmeside. Den eneste måde jeg får min internetforbindelse tilbage er, hvis jeg slukker wifi tænd den derefter igen, internettet så vil virke.

Kan nogen hjælpe mig, dette problem er virkelig irriterende, min søster har det samme problem som mig, vi har den samme telefon model. Dette problem er kun sket, når jeg opgraderet til gelé bønner, på is sandwhich alt fungerede korrekt.

3 Kommentarer

Har samme problem og jeg er ved at blive tosset over det. Jeg har også problemer med e-mail skal selv søge efter mail det gør den ikke automatisk mere efter den sidste opdatering
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej begge,

Jeg er selv den glade ejer af en S2, som jeg har opdateret til Jelly Bean. Der var nogle udfordringer med den umiddelbart efter opdateringen, hvor den åd batteri som bare pokker og ikke helt kunne finde ud af at justere skærmbelysningen automatisk.

Det endte med, at jeg bed i det sure æble og lavede en fabriksnulstilling, hvilket løste samtlige problemer. Det er lidt drastisk, men det er også hvad Samsung selv anbefaler.

/Ulf

Hej igen,

Jeg har endelig kunnet løse mit problem, jeg kiggede gennem youtube forsøger at finde en løsning. Jeg tror, jeg har været i stand til at løse mit problem, og det var at ændre mine indstillinger på min mobiltelefon wifi. Jeg først tilsluttet min telefon til min wifi, lad det slutte, så jeg gik til wifi indstillinger, og ændret IP-indstillingerne for statisk. Dette synes at have fast mit problem, og jeg dont nødt til at slå min wifi tænd derefter kontinuerligt længere.

Håber dette hjælper nogen andre, der har dette problem.

Venlig hilsen

Mathias Tiemroth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)