samme mail på 2 iphones

• Deltager
  • 3 kommentarer
har mail (outlook 2007) på iphone 4s - virker perfekt. Vil også ha' på vores iphone5. Men det fejler når jeg opsætter. Kan man ikke have samme mail på 2 iphones?

5 Kommentarer

Hej

Hvordan fejller det?

brugernavnet eller adgangskoden til pop3.mail.dk (1) er forkert  - skriver den, og jeg har brugt den samme opsætning / koder som på 4s

Det vil jeg næsten vædde med du ikke har gjort, for så havde du ikke fået den besked. Blinkende humørikon

Alle enheder skal fodres med samme server login. Og det er ikke det du bruger her på forum.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail (samme logon som til forum) og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på webmail http://mail.tdc.dk/
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

men husk hvis du forandrer et pasword, skal du ind i alle enheder (også pc) og rette til det nye.  

Hvis du vil hente mails alle steder, skal du i indstillingerne markere ud for et sted, at meddelelserne skal gemmes på serveren og må ikke slettes. 

har brugt mit kundenr. som brugernavn - har tjekket under indstillinger i mail programmet på pc

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan sagtens have adgang til samme mail fra flere terminaler (telefoner, computere, tablets....) - så Maja har ret.... Der må være noget med dine koder.

Men bemærk at hvis du sætter dine terminaler op til at hente mails'ne - så ligger de kun på den terminal som den pågældende mail er blevet hentet til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)