Svar

Rød cirkel med X

Jeg kan ikke sende SMS. Der kommer en rød cirkel med et sort X foran klokkeslet, og beskeden sendes ikke. Google kan ikke hjælpe mig, er der nogen her der kan?

icon

Bedste svar af peerholm 14 februar 2014, 13:22

Svar på anmodnong:

Det jeg rettede med telefonnummeret var ikke nok. Jeg kunne stadig ikke sende SMS eller MMS. Mit simkort virkede heller ikke i 2 andre telefoner, men jeg kunne ikke få TDC til at sende mig et nyt kort. Så kørte jeg 55 km til TDC i Århus, og her fik jeg et nyt SIM-kort, men de ville ikke hjælpe med at checke mine settings (dårlig service, selv om jeg var eneste kunde). Ny opringning til 70703030, hjalp med settings. Det virkede efter 2 timer til SMS, men først næste dag til MMS.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej
Kan det passe det er en android mobil du taler om.
Prøv lige at genstarte den..
hvis du kan ringe som du plejer kan det være besked central numre er væk
Jeg fandt en løsning på YouTube. Service/opratørnr  skal være +45 40390900 og ikke mit eget nr. Nu mener jeg det virker.

Omdømme 3
Badge +1
SUPER Blinkende humørikon

Gider du at smide et tryk på løst tråd... 

Så kan andre også se hvad de skal gøre Glad humørikon

Svar på anmodnong:

Det jeg rettede med telefonnummeret var ikke nok. Jeg kunne stadig ikke sende SMS eller MMS. Mit simkort virkede heller ikke i 2 andre telefoner, men jeg kunne ikke få TDC til at sende mig et nyt kort. Så kørte jeg 55 km til TDC i Århus, og her fik jeg et nyt SIM-kort, men de ville ikke hjælpe med at checke mine settings (dårlig service, selv om jeg var eneste kunde). Ny opringning til 70703030, hjalp med settings. Det virkede efter 2 timer til SMS, men først næste dag til MMS.