Reparation af iPhone 4s

Da jeg var inde med min mobil i vores nærmeste TDC butik for at sende min iPhone 4s til reparation, spurgte manden derinde om jeg havde taget back-up og at der kunne gå en uge før jeg fik den tilbage. Fint nok, der ville gå en uge, jeg kunne sagtens leve en uge med en gammel mobil, men nu er der gået en uge og har ikke fået den tilbage, indtil jeg finder ud af at der ikke sker noget med den, der står bare "venter på deaktivering - iPhone", jeg troede bare det ville tage sin tid, men da jeg så søgte om det, fandt jeg ud af at man skulle slå "find min iPhone" fra. Det var der INGEN inde fra TDC der snakkede om at man skulle slå det fra først. Så nu går der yderligere 10 dage før jeg får den tilbage, næsten 3 uger, før jeg får min iPhone tilbage! - jeg syntes i burde fortælle sådan noget inde i jeres butikker når man skal have sendt den ind til reparation. Jeg kender flere af mine venner, som har prøvet lignede.....

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Emelyhansen

Fandt lige det her på nettet....

Efter den nye IOS 7 opdatering, har Apple gjort at man ikke kan gendanne eller slå "Find min iPhone" fra. Og derfor bliver den ikke ombyttet før "Find min iPhone" bliver deaktiveret, af brugeren SELV.

Undre mig over at TDC ikke har opdaget dette....

Men det kommer vel Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P