Reparation af samsung | YouSee Community

Reparation af samsung

Hej

Jeg står i den uheldige situation, at have smadret skærmen på min samsung galaxy s3.

er der nogen der ligger inde med viden om hvor meget det vil koste at få den repareret og hvor lang tid jeg kan forvente at den er på værksted?

Jeg er ret afhængig af min mobil i daagligdagen og håber der er nogen der kan hjælpe???

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Ærgeligt,at få ødelagt skærmen.

Søg på gogle, skriv feks. "Skærm s3" og der kommer masser af muligheder frem, nogle af firmaerne tilbyder rep. på en time.

Mvh

Kim

Omdømme 6
Badge +1
For god ordens skyld....

Der er også stor forskel på de priser der tilbydes. Desværre er der ikke altid nogen entydig sammenhæng mellem pris og kvalitet. Men det er korrekt at hvis det skal gå hurtigt, så er det smartest at finde en lokal reperatør. Prøv at spørge dig for lokalt, og se hvad andre siger om de lokale udbydere.

I øvrigt vil de officielle forhandlere hævde at du mister din garanti ved et sådan "uautoriseret" indgreb. Det er bare ikke korrekt. Selvfølgelig gælder der ikke "autoriseret garanti" på den del som en "uautoriseret" har sat i telefonen - men resten af telefonen er stadig dækket som hidtil. Desværre kan du bare ikke gå ud fra at den "autoriserede" forhandler vil give sig uden kamp, hvis det skulle blive nødvendigt med "autoriseret" service på et senere tidspunkt.

Personligt ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på "uautoriseret" service hos en verenomeret reperatør - og skulle jeg komme i konflikt med den "autoriserede" forhandler på et senere tidspunkt - så ville jeg have sparet så meget, og telefonen sikkert være så gammel, at jeg kunne skifte den frem for en længere kamp om ord....

vh

peter

Besvar