Regninger


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Har for 10 dage siden meddelt at jeg tilsyneladende har betalt en fremmed persons telefonregninger, samtidig med mine egne regninger.

Efter henvendelse til kundeservice, har jeg intet hørt siden.

Jeg undrer mig over, at der ikke kommer nogen respons fra TDC.

Hele fejlen opstod, da jeg gik over til automatisk kortbetaling.

Det burde da være muligt at få en tidshorisont, da det samlet drejer sig om 4500kr.

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej Runrig

Det er sgda også uheldigt at betale andres regninger. Det er trælst nok, at skulle betale sine egne Trist humørikon 

Det er rigtigt svært at svare dig på, hvad der er sket her på forum.

Jeg har ingen anelse om hvem du er, hvad nummer det handler om og hvem/hvilken afdeling du har talt med. Normalt tager vores regningsservice tingene meget alvorligt.

Derfor er det også beklageligt at høre, at du ikke har fået svar tilbage, hvis det er blevet lovet til dig! 

Hvis du vil have ulejlighed med at sende mig en PM: 

Send PM til Patrick her på forum 

I den skal du skrive dit navn, adresse og kontakt nummer, sat det nummer det handler om. Hvis du har det, så den forkerte regnings, regningsnummer - og hvad du ellers kan spore op omkring det.

(Du må endelig ikke lægge de oplysninger offentlig - du skal sende det som jeg anviser herover!)

Når jeg har det info, skal jeg se hvad jeg kan finde ud af.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)