problemer med Xcover 2

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har for nyligt investeret i en Samsung Galaxy Xcover 2

men jeg finder hurtigt ud af dens problemer:

- de 4 GB som samsung skriver om, er ikke til stede, i stedet har man kun 1 GB.

derudover har jeg ikke fundet det muligt at overføre mine filer til et SD kort.

har kigget på nettet og kan ikke rigtig finde nogen løsning på problemet.

anyone?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej madsih

De 4 gb er nok rigtig nok... med der bliver også brugt en del plads til det der er instaleret i forvejen... Hvis du skal flytte ting til sd kortet vil jeg råde dig til at finde en app der kan gøre det eller er det meget bøvlet (synes jeg).

Du kan finde en del her...

https://play.google.com/store/search?q=install%20sd&c=apps&hl=da

Hej tigerdyret2301 

Nu har jeg haft min samsung galaxie s2 i over et år og dengang jeg købte den - købte jeg også et sd-kort. Det har aldrig virket og herforleden fik jeg en ven til at tjekke. Telefonen blev skilt ad, sd-kortet kom ud og et nyt kom i, Pludselig kunne jeg se SD-kortet i mine indstillinger. Så prøvede vi for en sikkerheds skyld at slukke telefonen igen, og sætte det gamle kort i. Ingen reaktion. Slukkede telefonen igen og sadte det nye i. 

I indstillingerne fandt jeg rimelig hurtig en funktion der kunne flytte mine private data ind på kortet.

Jeg fik at vide, at alle app skal indstaleres i telefonens hukommelse.

Så kommer mit spørgsmål: Passer det eller kan en app sørge for at instalere andre app på SD-kortet?

Tip til sådan en app. vil jeg mægtig gerne høre om, da min telefons hukommelse, er lige ved at være brugt. (Android)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg mener at alle programmer skal instleres på telefonen men du kan sagtens flytte de fleste til sd kortet...
Det kan gøres under instilliner ellers kan man også finde en app der kan gøre det for dig.. Se link ovenfor Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)