problemer med tilklippet nano simkort

Hej, har lige købt en ny samsung alpha og har klippet min micro sim kort efter en skabelon til nano simkort, taster pin kode ind og derefter forlanger den pin kode til at låse SIM netværk op og det forstår jeg ikke, da tlf ikke er operatørlåst??? nogen ideer hvad der kan gøres

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det er en udbret misforståelse....

Jeg tror det skyldes en lidt "svag" oversættelse ved Samsung - men det er ikke det man tidligere kaldte en SIM-lås den beder om koden til. Det er fordi PIN-koden ikke virker.

Er du HELT sikker på, at SIM-kortet ikke er blevet bekadiget da du "tilpassede" det? Har du evt. muighed for at låne et andet SIM-kort og afprøve?

Hej

Jeg har lånt et fra en veninde og den sagde helt det sammen, desuden har jeg sat simkortet i min gamle tlf igen, og selvom den skal bruge micro simkort virker det der i, så mener ikke det er beskadiget, så hvad kan det sp skyldes?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har set fejlen flere gange - men det har altid været fordi der har været problemer med at enten var der skidt på SIM-kortet eller det har været monteret forkert. Men når du har prøvet med et andet - så burde den mulighed være udelukket....

Hvem har du købt telefonen af?

har købt den ved El giganten, dem ringede jeg til igår, men de mente jeg fejlen lå ved teleselskabet, da ingen mobiltlf idag er låste, så nu er jeg lidt i et dilemma, vil selvfølgelig gerne bestille et nano simkort hvis det er det der skal til, men hvis det ikke er nødvendigt vil jeg gerne spare de penge

Så er jeg fået den nye tlf byttet og det virker, så må have været tlfén Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)