Problemer med TDC


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Det er gennem flere måneder og adskillige samtaler for 2 dage siden lykkedes mig, at tale med en kompetent medarbejder, der kunne bekræfte den aftale jeg medio februar indgik med TDC. Der er blevet sendt alt for store regninger, og jeg er blevet lovet at få lavet en endelig opgørelse over min konto. Jeg har undladt at betale en rykker, fordi der er blevet overfaktureret, men henvendt mig desangående, og idag har de så spærret min telefon. Når jeg ringer bliver jeg bedt om at kontakte kundeservice, hvilket kun kan gøres pr mail, når man ikke kan ringe, og svartiden er angivet til 10 arbejdsdage. Hvad skal man stille op med den behandling?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kunne så prøve at skrive til dem på Facebook der er der lidt hurtiger svar.. Blinkende humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)