Problemer med sms i USA

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er på ferie i USA og har problemer med sms'er. Jeg kan godt sende dem, så de bliver modtaget både af amerikansk og dansk mobil, men jeg kan ikke selv modtage nogen. Min kollega var i USA sidste år og brugte sin firmamobil til sms uden problemer. Har nogen oplevet det samme? Og har nogen forslag til hvorfor og hvad jeg evt. kan gøre?

2 Kommentarer

Jeg har eksakt samme problem. Kan sende til USA, men familie og venner kan IKKE sende til mig! Jeg er simpelthen nødt til at skifte væk fra TDC netværk (Onfone abonnement), hvis ikke dette problem bliver løst!  Det lader til andre har samme problem!  Skandale...

Hej snimoc

Jeg er klar over at svaret kommer lidt sent. Du er nok kommet tilbage fra USA.

Men et svar på dit spørgsmål vil være:

1. Har du prøvet at genstarte telefonen? Hvis man har et problem kan det ofte hjælpe at slukke og tænde telefonen. Det vil det nok ikke gøre i dette tilfælde, men det ville være et ærgeligt skridt at springe over..

2. På nogle telefoner kan man blokere for indkommende telefonkald og SMS'ere. Du kan kontrollere at du ikke er kommet til at tilføje SMS afsenderens mobil nummer til dette "spamfilter".

3. Der kan selvfølgelig være en fejl hos TDC. Så hvis intet virker, skal du kontakte os telefonisk.

Hilsen JørgenL

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P