Problemer med nummerflytning fra TDC


  • Deltager
  • 7 kommentarer
P.gr.a. hastigheden på bredbånd her, hvor jeg bor, er jeg igeng med at flytte TV, bredbånd og telefoni over til Stofa fra TDC. TDC har meddelt, at der ikke komme højere hastighed her.

Nu lader det til, at nummerflytningen giver problemer. TDC har accelteret min opsigelse og de har modtaget fuldmagt til overførslen; men Stofa har meddelt, at jeg skal bede tDC om at gøre forbindelsen aktiv igen (den virker nu ellers godt nok). Hvad betyder det at den skal gøres aktiv igen?? Er der nogen, der kan fortælle, hvad jeg ska skrive til TDC??

At ringe til dem går ikke, da jeg ikke taler i telefon p.gr.a. en sygdom på ørerne.

Mon TDC bare er ude på at trække tiden?? Eller havd ser der?? Jeg mener ellers at der ca. 2010 kom en lov, hvorefter nummerportering skulle ske inden for 24 timer.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)