Problemer med kundeservice!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig, for de gange jeg har prøvet via telefon har jeg ikke rigtig kunne få hjælp.

Sagen starter, da jeg er nødsaget til at skifte abbonoment fra 3 til tdc. En fin sælger fortæller mig at der ikke er nogle problemer i det og han nok skulle klare det hele, bare jeg udfyldte papirerne til nummerporteringen. Der skulle så 3 opkald til tdc til, med en total på en lille time, før det gik i orden. Han fortalte i øvrigt at jeg kunne bruge tdc musik, på de enheder jeg havde lyst til.

I dag finder jeg så ud af at mit tdc musik kun virker på min telefon. Jeg ringer derfor igen til jer for at få hjælp.

1. Person i salg, da jeg tænker de har glemt at krydse noget af i systemet, hvilket også var tilfældet i problemerne med nummerporteringen. Hun beder mig hænge på og stiller mig derefter om uden nogen varsel.

2. Person. Fortæller mig den er gal med mit login, som jeg har oprettet forkert? Jeg siger til ham jeg aner ikke hvordan jeg har oprettet det forkert, hvorefter han også beder mig hænge på. Han stiller mig så også om igen.

3. Person spørger så ind til min telefon og vil gerne hjælpe med at få tdc musik til at virke på min telefon. Men problemet er at jeg ikke kan få mine øvrige enheder til at virke. Jeg får af vide at jeg skal prøve med en android telefon eller en iPhone. Jeg har en windows phone og får af vide jeg må ud og låne en telefon for at få trykket på "frigør fra telefon" inde i indstillinger. Jeg siger til ham at det kan da ikke passe at man yder så ringe service på et produkt og beder ham slå det fra i hans system, hvorefter han stillet mig om til nr. 2 igen.

Han beder mig oprette et helt nyt tdc login, hvilket han ikke kan hjælpe med, da mit oprindelige login er oprettet forkert. Jeg ender derfor med efter 25 min. I røret med at selv at skulle finde ud af at afmelde mit tdc login, for at oprette det igen, så jeg kan få tdc musik til at virke på alle enheder som sælgeren lovede.

Det aner jeg ikke hvordan jeg gør, så jeg håber nogen kan hjælpe mig?

Indtil videre har der kun været problemer og jeg valgte netop tdc, fordi jeg troede deres Kundeservice var væsentlig bedre end discountselskaberne. Efter 1.5 time i røret til Kundeservice er jeg ikke synderlig imponeret!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det lyder som en fejl i dit abb...

Du skal ringe til kundeservice og få dem til at nulstille dit abb (tage det ned og opretter det igen)

Tror dette vil hjælpe...

Ved at det kan være svært at komme igenem til kundeservice men det er den eneste mulighed.. Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)