problemer med at ringe fra såvel Flensborg som fra Kegnæs, Sydals.

Jeg bor i Flensborg og har en mobiltelefon med TDC taltidskort.

Uanset om jeg er her i Flensborg elle på als så har min mobil meget svært ved at finde et telenætværk som den kan tilsluttes til.

Hovednetværket hernede er Vodafone og uanset at TDC har skrevet at jeg skal kunne bruge dem så kan det ikke lade sig gøre - kun nogle gange kan jeg tilslutte mig til TDC eller Telekom.

Jeg har også fået at vide at hvis mit TDC kort var fra før en bestem dato som skulle der ignen problemer være - og mit kort ER fra før denne dato, men jeg kan stadig ikke bruge min mobiltelefon hernede.

Jeg har også hørt fra en TDC-Kundeambassadør ved navn: xxxx

som lovede at komme tilbage med nogle svar når han havde modtaget resultatet af nogle tin/test som jeg skulle foretage og dem har han fået, men på trods at rykkere har jeg intet hørt fra ham.

Kunne jeg så bare få et almindelig mobil abonnement som jeg kan bruge med det kan jeg heller ike med mindre at ville betale ca. 3000.- i depositum

Jeg syntes ikke, at TDC kan være det bekendt - jeg kan stadig ikke bruge min mobiltelefon i Flensborg eller på Kegnæs

Kan noget her i forumet give mig et løsningsforslag.

Med venlig hilsen'

Mogens Jensen

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mfj31dk

Oplever du problemer med dækningen i et bestemt område, så vil jeg anbefale, at du bruger vores app, TDC Netperform. Denne kan du læse mere om her: TDC Netperform

Såfremt der ikke er tale om en generel fejl, som andre oplever i samme område, så ville det være en god idé at teste SIM-kortet i en anden mobiltelefon for at be-/afkræfte, om det er telefonen eller dit SIM-kort, der fejler.

Jeg har i øvrigt redigeret i dit opslag, da det indeholdt det fulde navn på en medarbejder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)