Problem med fobindelse mellem mobil og computer

• hmb
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Jeg har købt en Samsung Galaxy S2 plus, og vil gerne have lagt mine billeder over på computeren, men jeg kan ikke få forbindelse mellem mobil og computer. Jeg har downloadet programmet Samsung Kies, og dér kan jeg godt få forbindelse - dog kun via Wi-Fi. Og så er den bare UFATTELIG LANGSOM! Hvilket jeg ikke er helt sikker på, at den faktisk skal være. Og jeg vil langt hellere kunne gøre det igennem USB-kablet fremfor Wi-Fi.

Jeg har prøvet samtlige USB-indgange i min computer, samtlige kabler og utallige gange, men jeg kan ikke få den til at virke. Mobilen lader dog, men min computer kan ikke "finde den", så jeg kan komme ind i mine filer på den..

Mvh 

Therese

1 Kommentar

Hej hmb,

Til at starte med vil jeg lige sige jeg ikke har prøvet dette - så om det vil virke for dig kan jeg ikke svar på - men det er en mulighed:

Når du tilslutter din telefon via USB kommer der en besked op på din telefon hvor du kan vælge mellem, Media Transfer Protocol, og Mass Storage. Her skal du vælge Mass Storage, så vil din telefon virke som et alm. usb stik, og du vil kunne finde den under "Computer" så er det bare med at finde billederne ved at kigge i de forskellige mapper.

Hvis du ikke for denne besked frem på din telefon, er her en lille youtube video som måske kan hjælpeBlinkende humørikon

Bemærk alt dette er på engelsk, hvordan det lyder på dansk tør jeg ikke svare på. Det er ligeledes på eget ansvarGlad humørikon

Hvis intet af dette hjælper, ville jeg nok prøve at kontakte Samsung.

Håber du kan bruge overstående til lidtGlad humørikon

Hilsen Mads

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)