Ordre beskæftigelse

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej TDC

Jeg forsøgte i mandags at bestille et par telefoner i Jeres webshop.

Jeg har ikke fået en beskæftigelse endnu.

Handlen gik igennem og jeg har indtastet mine kortoplysninger og det hele og accepteret den gældende handel.

Normalt når jeg handler på nettet kommer der en ordre med det samme.

Hvad er der sket?

8 Kommentarer

Hej Nysen

Du spørger i et kundeforum, og det spørgsmål har andre kunder ikke mulighed for at besvare.

Kontakt TDC.

se i sort bjælke forneden på siden.

Hej MajaH

Tak for dit indlæg, nu har jeg oplevet at TDC har svaret mig flere gange på de indlæg jeg har lavet her.

Så det sker at TDC også svare på disse tråde.

Ja - men det er en meget lille procentdel af alle tråde, der bliver besvaret af TDC, og når du skriver i overskriften: Hej TDC, forventer du sikkert også at de svarer, og det gør TDC ikke ret tit, derfor mit svar til dig. Glad humørikon - men du er selvfølgelig velkommen til at vente på svar, du skal bare ikke tro at de altid svarer, for så bliver du skuffet.

Derfor hvis du vil være sikker på et svar fra TDC, er det bedste du kan gøre at kontakte kundeservice. 

Så har jeg bare været heldig i mine tidligere indlæg..

Men tak for dit svar..

Hvorfor kan jeg bikke finde ordet "bekræftigelse" i ordbogen ????? Jeg vil jo gerne vide, hvad der tales om !mvh Uffe

Hej Uffe

Jeg søgte på ordet "bekræftigelse" i søgefeltet oppe i den sorte bjælke, og den første side øverst i søgeresultaterne er denne: 

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_help

Maja

Tror desværre Uffe henviser til min stavefejl.

Så det er et forsøg på at være sjov eller andet...

En af disse typer der kan ødelægge et forum med tåbelige indlæg.

Hej Nysen

Ja det ved jeg godt, men jeg valgte at svare seriøs. Blinkende humørikon

Jeg ser ikke stavefejl. Jeg ser en bruger der vil have hjælp, og det er da lidt sjovt, at den første side der dukker op med et ord der er stavet forkert, er en side hvor ordet er stavet rigtig. Det må nødvensigvis betyde i min verden at TDC'søgeside, ikke er så tosset endda. Glad humørikon

Jeg har forresten i et af mine første indlæg, skrevet lidt om det med stavefejl, og hvis du Nysen lægger godt mærke til min sidste linie, kan det måske få dig til at springe op og falde ned over hvad andre mener om stavefejl.  Humørikon griner højt

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Omkring-opf%C3%B8rsel-n%C3%A5r-man-benytter-forum/m-p/8215#M15

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)