Opsigelse af fastnet telefon

Kan jeg opsige mit fastnet  telefonabonnement men samtidig bevare mit bredbåndsabonnement?

7 Kommentarer

Hej tøsen

Prøv at se på denne side:

http://privat.tdc.dk/onlineformular/

• Slettet personlige oplysninger. /MajaH

Som kunde hos TDC vil jeg opsige mit Abonnement snarest mulig

Telefonnr. xxxxxxxx

Kontonr. xxx xxx xxx

Hej Dolly21

Det kan du ikke her.  Dette er et Kundeforum, hvor vi kunder svarer på spørgsmål.

Benyt den formular jeg har henvist til i mit forige svar eller ring til kundeservise. Her er det kun andre kunder du skriver til og da denne webside er offentlig er det ikke godt at skrive sine personlige oplysninger da de kan blive brugt af uhæderlige mennesker der vil misbruge dine oplysninger. Jeg går derfor ind i dit indlæg og sletter dem.  

Jeg har haft telefonen (Comet Basis) siden 1985, men bruger den stort aldrig mere.

Hvad koster det at opsige min fastnettelefon?

Hej Brasenborg

Det koster ikke noget.  Er det din telefon så brug denne formular http://privat.tdc.dk/onlineformular/

Jeg er nød til at spørge om den telefon figurer på din regning med et lille lejebeløb hver måned eller hvert kvartal?  Jeg har googlet telefonnavnet og den ligner meget de telefoner tdc udleverede som lån i sin tid. 

Jeg ved at TDC førhen, ikke automatisk har fjernet lejegebyret for de gamle telefoner. Indtil for fire år siden ved jeg, at der var kunder, der stadig betalte leje af dem.  HVIS du selv har købt telefonen er der ikke problemer, men hvis du har "lånt" den af TDC, skal du aflevere den i en TDC butik, og samtidig få dem til at anulere lejen af den telefon.  Jeg håber virkelig, at du ikke har betalt leje af den telefon i alle de år, for så har den været et dyr "fornøjelse.  

Tak for dit svar, og tak for linket.

Jo, jeg har betalt leje i alle de år. :-(

Så jeg må afsted til TDC-butikken med min gamle CometBasis.

Husk at holde øje med dine fremtidige regninger.

BESKED TIL TDC.

Det kan i simpelhen ikke være bekendt!! Gal humørikon 

Tråd indberettet til forum teamet. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8